Friday, December 14, 2012

Bola punya pasal

Assalamualaikum

Apa dah jadi ni ? Mana semua orang? Dengan tokei2 kedai pun tak ada .. Bola punya pasal gerai makan melayu lengang !!!! Gerai makan mamak penuh riuh rendah lagi !!!

Siapa yg bijak ????

12 comments:

Yunus Badawi said...

Gerai mamak belum maghrib dah penuh semua tempat duduk .... huhu

Angah said...

yg bijak adala angah...kikiki, sebab menonton dirumah je, duit pun tak keluar..

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

memang mamak jelah yg penuh

Irfa said...

sbb gerai melayu tak pasang bola ke?

gadisBunga™ said...

kedai2 makan melayu kat tempat saya ni bertahan sekejap aje walau hari2 kite beli nasik kat dia.

cerita takde kaitan, tapi ada kaitan sebenarnya. hehehe~

zino said...

Yunus Badawi
mamak ke yg monopoli business restoren ni..

zino said...

angah
memang sangat bijak tu hehe

zino said...

Norshahfea
mereka pandai mengambil peluang..

zino said...

irfa
kat situ TV pun kecik gambar pun blur hehe

zino said...

gadisbunga..

memang ada kaitan.. kesungguhan peniaga melayu kureng sikit.. kadang tu sebelah menyebelah pun ada politik tak boleh berniaga sama2..

Yati said...

Itu ler kan, nape la dia orang tak beli screen besor juga, macam mamak tu buat.
Kami tengok kat rumah je bola hari tu anak beranak. :)

zino said...

Yati
itu lah kelemahan peniaga kita ni... mereka ramai tapi tak boleh nak bersatu utk faedah bersama.. mamak tu berjaya ujudkan rangkaian di mana mana mereka berniaga