Sunday, December 2, 2012

Jemputan Kawin

Assalamualaikum dan selamat malam semua

Siang tadi pegi jemputan nun di Serting Hilir sana tu , satu kawasan tanah rancangan FELDA di NS . Yg menjemput tu anak sedara sepupu zino la maka yg kawin tu cucu sedara zino ... Wah cucu pun dah kawin ??

Itu pertama kali zino ke sana , dulu pernah pegi masa dia nya yg kawin dah lupa dah kat mana hehe jadi utk elak dari sesat barat , janji dengan adik utk konvoi sekali area tu semua kawasan jajahan dia hehe sebelum tu zino balik kg jemput mak pegi sekali.

Sepanjang jalan tu zino tak nampak satu pun signboard arah ke Serting sehingga la simpang masuk ke Serting Hilir... Kalau zino nak cari sendiri tak tau le kemana di halakan

Ramai juga sanak sedara yg sampai kesana lebih awal perjalanan dari kg lebih kurang 2 jam bila ikut Bahau, bila balik ikut Kuala Pilah rasa mcm lagi dekat .. Tak sempat bergambar pun minta adik se snap gambar pengantin

Masa balik zino terus balik KL dan adik balik ke kg hantar bonda balik dulu

Sekian lapuran utk hari ni


Masjid Serting Hilir

pasangan pengantin



16 comments:

Yunus Badawi said...

Jauh pergi majlis kahwin hari ni zino. Datuk sedara yg bagus ni.

Kami dah lama tak ke Serting sejak anak dah tak belajar di MRSM Serting.

citarasa rinduan said...

saya ada pakcik di serting 1

depa dh tukar nama abah zino

felda raja alias

nurazzah8 said...

Salam,
tak lama lagi AZ akan dapat cicit pula ...Insyaallah ...

zino said...

Yunus Badawi

dulu selalu la ke sana ya...

zino said...

CR

ada juga nampak nama tu.. tapi ada yg masih juga Serting ni agak nya.. tempat anak sedara zino tu masih panggil Serting Hilir 4

zino said...

Azzah

jadi onyang la jawab nya...

Acik Erna said...

se sampai awal..kol 11..kol 12.30dah balik..mano nak jumpo he he

zino said...

erna..
patut la...copek nak bona hehe

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

selamat pengantin baru utk cucu sedara abah zino,,moge berkekalan hingge akhir hayat hendaknya,amin

CuTeMiUt78 said...

wah.. jauh perjalan ya

zino said...

norshahfeza

terima kasih

zino said...

cutemiut

rekod paling jauh jemputan dari JB , saya pergi dan bermalam di JB sekali hehe

gadisBunga™ said...

kalau dalam GPS takde, memang sesat barat jugaklah saya nak mencarinya.

alhamdulillah dah selamat sampai dan selamat balik kan abah zino? :D

zino said...

gadisbunga

kalau zino pergi sendiri rasanya landing kat Temerloh... hehe tak jumpa langsung papan tanda ke sana hehe

Irfa said...

cuti skolah byk la jemputan kenduri ;)

Si Matatajam said...

Cantik la silver colour tu.,