Wednesday, November 18, 2009

kejutan adik..





sebagaimana yg di janjikan semalam hari ni mari kita ikuti cerita seterusnya pasal adik .. di lihat sekali lalu stail adik belajar sama macam alang masa sekolah rendah dulu.. kalau alang dulu bila di suruh baca buku mula lah dia buat benda lain, asah pensel la , usik itu usik ini asalkan jangan tidak membaca buku.. akhirnya ngantuk dan tidur.. kalau di tegur lebih dia akan duduk di sudut mana mana moncong sambil peluk tubuh.. hehe

stail alang di ikuti rapat oleh adik.. setiap kali di suruh baca buku dia pun mulakan aktiviti lain selain baca buku.. kalau di tegur lebih sikit terus moncong dan jangan harap dia nak usik buku lepas tu.. sama kan macam alang hehe..

alang memula sekali buat kejutan masa tahun 4, mendapat keputusan yang memberansangkan sehingga mendapat anugerah di hari penyampaian hadiah kerana peningkatan mendadak.. kalau hafizah setiap hujung tahun dapat hadiah, alang itu lah sekali dia naik pentas masa sekolah rendah.. tapi bila sekolah menengah alang tak menoleh ke belakang terus membuat kejutan demi kejutan..

adik masih enjoy zaman kanak kanak dia.. leka bermain tak ingat benda lain.. nak tidur masih nak bertepuk.. abah yg baik je sanggup layan.. bila di tanya adik bila exam? dia tanya balik, exam tu apa abah?? hehe.. itu lah anak abah.. tapi sebagaimana alang adik juga nak buat kejutan.. dua hari lepas, adik tunjukkan reportcard dan surat jemputan dari sekolah.. supaya hadir hari ni di majlis anugerah.. memang mengejutkan bila dia dapat no.3 , walaupun markah yg di perolehi tak boleh lagi lawan kakak, tapi buat adik itu satu pencapaian yang cukup memberansangkan... so zino terpaksa tepis ( arah orang lain pegi hehe) semua mesyuarat yg ada supaya dapat hadir ke majlis anugerah adik..memberi sokongan moral..

tahniah adik.. semuga terus mencapai kejayaan di tahun tahun akan datang.. amin

26 comments:

Ajzie said...

Tahniah adik

Zareda Norman said...

Congrates adik....

sI tEDI said...

tahniah adik.. semoga bertambah maju di masa akan datang!

pB said...

tahniahhhhhh


ayah bagi hadiah apa ???

xiiinam said...

Tahniah dan semoga terus menjadi anak yang membahagiakan ayah dan ibu...

Mr PenyuBiru said...

tahniah hazwan!

pahni ajak ayah pi kepsi ke mekdi ke ek.hihi

miss_eliana said...

tahniah adik! hee~
kadang2 bdk2 ni mmg suke wat rilex je dpn kite..skali tunjuk report card, mmg terkesima..hehe~

bEEdLE d' bARd said...

so kenalah zino blanja adik nie..hehe..

lupekanje said...

Alhamdulillahh....tahniah utk adik...
moga terus cemerlang.
sesetengah anak lelaki ada cara tersendiri belajar kan zino...
cam Shahmah dulu, asalkan jgn ponteng kelas...

Irtiyah said...

salam

tahniah buat adik dan zino.

silversarina said...

Adik memang bijak, kalau ubah sikit je style belajar InsyaAllah no 1 . Tahniah buat adik dan abah juga !!

Erna said...

tahniah untok adik..selama ni,adik emang pandai..saje je sorok dulu,nak bagi abah bising2 dulu..adik kan anak abah yang manje

Kopi Suam said...

wah trahniah juga untuk adik...semoga mengikut jejak abang-abang dan kakak...amin

MOKCIK AZWA said...

Tahniah Hazwan...hahaha bila baca cara alang ngan adik tu studi memang lucu...teringat zaman mokcik kecik2 dulu.

untuk anak2..kena la juga ada ilmu 'taichi' hehehe...ala sekali sekala bukannya mesyuarat tu tak bleh berjln klu kita takde kan..

Dee said...

tahniah adik..tinggi gak adik ye..dh lebih kurang tinggi cikgunya..

cHeRyNa PiReS said...

cerianya dia. tahniah!

anak sape la tuh?:)

Pok Li said...

Tahniah kerana memberi perhatian kepada keluarga. Saya kadang-kadang miss jugak :(

Angah said...

Tahniah untuk adik dan ibu bapanya....semoga terus cemerlang didalam pelajaran

Zyma Saad said...

Congrats....

:)

zino said...

terima kasih semua.. nanti minta adik baca semua komen ni..

xiiinam said...

Anak bujang ckLah pun buat kejutan hari ni...Alhamdulillah...

Hanisumayyah said...

Kejutan memang menyeronokkan...tahniah utk abah dan anak!

Diploma Sains Komputer 96 -99 said...

Lama tak singgah sini.. Wah dah besar anaknya


Zool ligakampung.com

Mak Su said...

masih nak bertepukkk ??

tahniah adik yo :)

neezareef said...

congratz..teruskan utk exam2 beso akan datang

CuTeMiUt78 said...

tahniah ya dik.. semoga lebih cemerlang lagi