Thursday, November 26, 2009

salam aidil adha

kepada semua muslimin dan muslimat, selamat hari raya korban.. dan kepada kawan kawan yg balik kampong selamat balik kampong.. inshaAllah kami akan beraya di KL je tahun ni.. sebab anak dara tu masih dalam mood periksa.. dan kalau makan rendang kobau tu ingat ingat kan lah kami di sini hehe..

kabar nya raya korban ni lebih meriah di sambut di pantai timur, dan kepada kawan kawan yg nak balik ke kelantan atau trengganu, rancang perjalanan anda dengan bijak takut nanti anda tersangkut di mana mana.. maklumlah sekarang ni kan musim tengkujuh.. ada kawasan kawasan yang tidak boleh di lalui akibat banjir.. masa meeting petang tadi ada juga bertanya kawan kawan yg berasal dari kelantan.. dia kata walaubagaimanapun keadaan nya dia tetap nak balik kampong juga hehe.. bersemangat sungguh.. hehe

yang berada di Kl jemput la datang beraya ke rumah kami..

23 comments:

Pak Ngah: said...

:: salam... selamat hari raya... lajak le ke Borneo pulak ketika hujung tahun ni...

Erna said...

selamat hari raya korban..kek kelumpo ko mano ko tak kesah..janji sambut kan...

Kak Elle said...

selamat meyambut aidil adha pada zino sekeluarga juga....saya balik umah my yougest sister.

zino said...

pakngah
inshaallah ...satu hari nanti..

erna
sambut totap sambut hehe

kak elle
jauh ke dari rumah kak elle tu..

en_me said...

musim ujan kannns.. n salam aidiladha maaf zahir bathin abg zino tewww

Angah said...

Salam Aidiladha buat zino sekeluarga, tak semelih unta ke tahun ni..ekekekek

Sasha said...

Bg ler map ke rumah... nak terjah...

Sasha said...

Selamat Hari Raya

cHeRyNa PiReS said...

tak mantai ke cik?
tak balk ghombau?

selamat hari raya aidiladha kepada zino dan keluarga:)

bEEdLE d' bARd said...

salam ...slmt hr raya. =)

Mazudi said...

Selamat hari raya aidil adha jugak bro zino. Tak korban ker?

noorlara said...

hakakpun tak balik Melaka tapi nak beraya kat Kepala Batas, bawakan anak dare juadah raya rendang dendeng sambal ayam dan ketupat sebab dia tak balik raye nak exam ari Isninnye. Sesama bergembira dengan keluarga dan kawan jiran di hari mulia tu nanti

Dee said...

selamat hari raya aidiladha buat uncle zino sekeluarga..

zino said...

en.me
musim hujan.. kena lebih berhati2 di jalan raya..

angah
tunggang unta je hehe

sasha
betul ke nak datang ni hehe

sha
rasa macam tak balik.. kakak periksa ..

beedle
selamat hari raya..

mazudi
berkorban apa saja..

noorlara
sama lah dengan anak dara zino tu hehe

Dee
selamat hari raya.. juga dari kami sekeluarga

Leeya said...

selamat hari raya aidil adha untuk uncle zino sekeluarga..

kat sini takde sape la nak wat korban kobau.teringat masa wedding abang last year, masak rendang kobau.pergghhh!! memang marveles la..hehehe..

blackpurple @ jowopinter said...

Salam Aidil Adha zino...

Berada di luar KL, kalau tak boleh singgah....

RahimSabah said...

Salam - Selamat Hari Raya Aidil Adha.

Sama samalah kita menghayati saudara saudara kita yang sedang mengerjakan rukun haji. Doakan mereka selamat dan mendapat haji yang mabrur , insyaallah.

Mak Su said...

selamat hari raya abang ngah :)

mantai kek topi tasik koh?

Zareda Norman said...

di Kamunting cuaca sedang elok, makan bes dengan buah deroyan dan rambutan, mata nak layu jer... hehhe

Salam Aidil Adha

sI tEDI said...

salam aidiladha!!

SoFie NuR said...

selamat hari raya uncle n family :)

tulipurple said...

Selamat hr raya qurban bro zino n family....wahhh,sobut kobau lamo raso eh x mkn.sib baik masih dlm zon larangan ,kalo dak pasti sampai ke sinun :).Mem masak per raya nie?

DrSam said...

Salam Aidul Adha buat Zino sekeluarga.