Sunday, November 22, 2009

sarapan pilihan anda??

ini pilihan abah..

dan ini pilihan adik...

juga yg ini.... pilihan adik..

apa pilihan anda? hehe

22 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain lagi adik punya sarapan ya

Mr PenyuBiru said...

err..kat kepsi ade roti canai ke? hehe

aNIe said...

Zino...ayam tu menyelerakan...tapi anak2 biasalah...kalau ada burger itulah yg diorang nak...

sI tEDI said...

aduhai sarapan dia..

hari ini aku makan lontong!

silversarina said...

Amboi adik.... sure kenyang sampai tengahari .. pagi ni makan roti dengan telur hancur je :)

xiiinam said...

Sempena cuti sekolah....cklah puasa!
Hu..hu....terpaksa...sebab gantikan hutang akibat 'keguguran' seminggu sebelum Ramadhan...

bEEdLE d' bARd said...

peh..napa adik pny sarapan lg byk dr abah? hehe

zino said...

cutemiut..
adik tu pantang di beri peluang hehe

penyubiru
memula abah teman adik makan. lepas tu adik teman abah makan hehe

anie
setiap kali itu lah yg diminta..

sl tedi
lontong pun sodap..

rina
memang pun..

cklah
ganti jangan tak ganti..

beedle
adik tu memang macam tu dia memang lebih dari org lain.. hehe

Yunus Badawi said...

kami sarapan mee hoon aje pagi tadi. Itupun dah dekat tengahari. Skrg semua tak nak makan nasi utk tghari hehehe

Ajzie said...

KFC adoiiiiiiiii

Kak Elle said...

terliur pulak saya tengok pilihan zino....hehe

zino said...

YB
ada yg marah nanti penat masak hehe

ajzie
nak juga ke hehe

kak elle
roti telur dengan kuah dal hehe

Mazudi said...

Pilihan saya tetap roti canai atau nasi lemak telur mata sama nescape. hahah

cHeRyNa PiReS said...

totap nasik lomak...

tuh pasal sha nieh pon berlemak2 nieh haaaa....hehehe...

adik,
revolusi sarapan budak zaman sekarang:)

zino said...

mazudi
pilihan malaysia..hehe

sha
jangan terlebih lemak dah le hehe

KAMATO said...

saya terpaksa kurangkan kedua2 nya....

Leeya said...

wahhhh...terus terliur tgk makanan tu.hehehe...

tosei ada tak uncle? ;p

MOKCIK AZWA said...

Tengok pilihan zino tu terus teringin pulak nak makan tosei...

mamak..tosei gula satuuu...

Masy said...

dua2 pon bole hehehhehe

Sasha said...

nak ayam goreng n burger!!

Zareda Norman said...

yg kurang kolestrol dan mengenyangkan sampai petang..

mamak.... capati satu..

zino said...

kamato
demi kesihatan...

leeya
kena lah oder hehe

azwa
sedap tu..

masy
bila nak belanja abah ni hehe

sasha
sama macam selera adik hehe

zar
sesekali zino pun oder capati hehe