Tuesday, November 24, 2009

tak cuti ke??

petang tadi sorang kawan zino tanya.. tak cuti ke?
kata nya dia nak cuti ..
kami berdua ni kena lah bergilir utk cuti ..
kalau dua dua cuti haru jadi nya nanti kecuali cuti raya.. hehe
oops ni cuti raya la ni.. ok tak pe.. cuti raya kali ni saya tak cuti..
so dia boleh ambil cuti berapa lama dia nak..
oops jangan le lama sangat..
tak lama seminggu je...
ok lulus.. oops bukan lulus..
bos yg akan luluskan..
makna nya saya akan cover

dan saya kata nak cuti hujung tahun...
ok.. dia pun setuju..
so semua nya bisa di atur...

anda semua bagaimana???
tak cuti2 malaysia he

18 comments:

cHeRyNa PiReS said...

memang sedang bercuti panjang:)
nasib company bayar harga cuti nieh...dari bulan 1 tak cuti2 walau sehari.mc pon tarak.

KAKTINY said...

taaaakkkk..... hubby kerja.. so, cuti pon tak best.. baik tak yah cuti.... hihihi

pB said...

pB mula cuti 25hb hingga 30hb.
insyaallah 1hb masuk kerja (itupun kalau tak sangkut dalam banjir)

Yunus Badawi said...

Cuti hujung tahun zino nak pergi melancong ke mana?

Kerja sendiri mcm saya ni bila2 boleh cuti asalkan ada duit. Kalau fulus takde, kenalah terus kerja cari duit huhuhu

sonali said...

Hi this is pradeep.i read your posts they were really cool.
kindly visit my site and give me a link back,i've already added your link in my blog

neezareef said...

bgs la gitu..gilir2 cuti kan..tade la kosong opis..sape nk jwb lak kang

Masy said...

amek cuti ari kamis je huhu

Mazudi said...

kat sini ramai yang dah cuti jugak sebab banjir. Rupanya kalau rumah naik air, kita boleh cuti, janji ada pengesahan dari pusat pemindahan yang mengatakan kita tinggal kat pusat tu.

Raya haji? Orang Kelantan macam biasa aku kena cuti.

Zareda Norman said...

cuti sehari jer, bagi can boss cuti. zar akan cuti panjang hujung tahun jugak membawa ke awal tahun

Dee said...

sy pun cuti gilir2 ngan bos cina kt sini..tp raya haji ni x cuti..baru je cuti smlm..

MOKCIK AZWA said...

mokcik cuti raya esok sampai 30. pehtu sambung cuti semula mulai 5/12 hingga 27/12...

selamat bercuti dan berkerja pada mereka yang tak dapat cuti..

sI tEDI said...

x tau nak cuti hari apa.. semua cuti bos dah bolot!

tulipurple said...

kalo pantang bley cuti gak tak...adoishhh,cepatlah masa berlalu..bilalah nk abis cuti mkn nie..hehe.

Mak Su said...

kerija kerija kerija... itulah nasib hamba :(

CuTeMiUt78 said...

eemm biasa la kan.. kena la bergilir2..

KAMATO said...

dah penat2 keja ni kena cuti la bang....

Abang Long said...

Baru terpandang pada wajah blog ini ... 'melangkah ke tahun 2009' bulan depan kena tukar tajuk

Zyma Saad said...

Happy holiday!!!!

;)