Tuesday, November 17, 2009

tiga dalam satu....

kisah adik..

pagi tadi adik ada rehearsal di sekolah kena datang pagi.. kiranya adik juga boleh buat kejutan.. esok kita akan tau apa kejutan adik.. cerita adik akan bersambung esok.... hehe suspen tak? hehe

kisah kakak..

esok kakak akan memulakan perjuangan , SPM.. semuga kakak dan seluruh pelajar yang akan menghadapi peperiksaan yg sama akan berjaya dengan cemerlang.. marilah kita panjatkan doa utk kakak dan rakan seperjuangan nya...

kisah alang..

selamat hari lahir alang, semuga panjang umur murah rezeki dan di permudah segala urusan... oleh kerana abah dia balik lambat (selalu) siang siang mem dah tinggalkan pesan dengan alang untuk beli kek dan ayam nando utk sambut birthday.. langsung tak ada surprise.. hehe jemput makan semua... hehe



17 comments:

SoFie NuR said...

ape la kejutan si adik tu yer...suspen2...hihi...

pe2 pun good luck to hazwan n fizah...

hepi besday alang...aish...kena mintak komisen lebih ngan abah dia ni...hihi

Yunus Badawi said...

Selamat berjuang utk kakak dan semoga mendapat kejayaan yg cemerlang.

Kpd Alang slmt menyambut besday ke 20 thn semoga panjang umur murah rezeki dan dirahmati Allah.

Zareda Norman said...

good luck for Fiza...

semoga berjaya...

Ajzie said...

good luck to hazwan n fizah

Happy Birthday to Alang

lupekanje said...

hepi besday to alang... udah doploh tawon umo dia..sebaya shahmah je..

moga dia menjadi anak yg baik dan akan berjaya dalam idup dia..

silversarina said...

mesti cute hazwan perform hari ni.

fizah, good luck !!

alang, happy birthday...dah masuk 20an ye .

Mr PenyuBiru said...

hepi besday alang & good luck tuk hazwan n fizah...

MOKCIK AZWA said...

apa la surprise adik tu agaknya yer??

good luck to Fizah..

hepi besday to alang..kena beli kek sendirik hahaha ok la tu dari takde langsung hehe

Masy said...

epy bday alang, gudlak hazwan n fizah :) waaaaaaaaaaaaaaaaaa nmpk lazat laaaaa kek huhuh

Dee said...

dh besar2 anak uncle kan..happy birthday to alang..n good luck to kakak..

zino said...

sofie nur
kejutan adik dah tersebar dalam FB hehe

YB
terima kasih atas doa YB ..

zar
amin..

Ajzie
terima kasih banyak..

acik
amin..

rina
adik ambik hadiah .. senyum meleret sepanjang masa hehe

penyubiru..
terima kasih..

azwa
kejutan adik dalam FB hehe.. janji ada kek hehe

masy
nak ke..? ada belen sikit lagi hehe

Dee
dah besar panjang hehe.. terima kasih atas doa..

PrinCeSS said...

beday boy beli kek sendiri..hehe
all the best tuk fizah..untuk hazwan juga..^^

xiiinam said...

Selamat berjaya untuk semua

atty's said...

1- apa lah kejutan adik tu ye ..tak sabau gak nak tau

2- gudluck utk kakak..semoga berjaya menjawab semua soalan ..ngn mudah ..amin

3-selamat hari jadi alang . ..

neezareef said...

good luck to kakak..

adibah said...

semoga dipermudahkan, insyaAllah...

Erna said...

selamat untuk fizah..tentu dah bersedia dari awal lagi..

happybirthday untok alang..dah 20 tahun....

adik puna tak mau kalah ngan bang kakak dia