Tuesday, February 15, 2011

akhirnya menjadi kenyataan...

setelah sekian lama berhajat..
akhirnya dia jadi hak milik kekal...
penerokaan bermula.....


33 comments:

eliana_adnand said...

alhamdulillah.. :)
selamat 'menembak' uncle! hehe

Riz Ardy said...

Tahniah.... nanti bnyk la gambar kat blog ni..

kak Erna said...

Alhamdulillah..hajat sekian lama dah tercapai..

sheschocoholic @ leeya said...

yeahhhhh!! nikon akhirnyaaa!! leh la geng camni uncle..hehe.. d7000 ke ni? hehehe..

Zareda Norman said...

syabas inspektor shahab!!

zino said...

elina
tq hehe

zino said...

Riz
boleh la bagi tips hehe

zino said...

Erna
alhamdulillah..

zino said...

leeya..
nanti boleh jadi cikgu uncle hehe

zino said...

zar..
tq..

Mak Su said...

wah!! tahniah!!! amacam... bukit broga lopeh ni? pi ambik gamba ;p

zino said...

mak su
dalam senarai tu hehe tapi biar la pandai dulu motek e.. hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

yeyeye..
unutk lagi berkat...
hehehehhe..
sila belikan unutk saya sebijik...
hehehehehehehe

ciK LyndaWawa igUana said...

yeyeye..
unutk lagi berkat...
hehehehhe..
sila belikan unutk saya sebijik...
hehehehehehehe

aNIe said...

Wah!! Zino...mesti lepas ni gambar semua mantap2.... seronoknya!!

zino said...

wawa
macam tu ya hehe

zino said...

anie
kita tengok hasil dia nanti.. hehe

~ yus ~ said...

wah! bestnya abah Zino. Bilalah saya pun nak dpat juga..:)

Mama AA's said...

wa... bestnye... yg kuhajat juga...

DrSam said...

cantik! semoga kreativiti semakin berkembang. Lepas ni banyak gambar-gambar cun melecun di blog ni.

Ada Dalina said...

bestnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

MULAN said...

syabas...!! kita pon pakai nikon. gaduh dgn en suami ngape tak beli canon.. sebab jenama canon lagi fofular..

dia kata "bla bla bla... nikon lagi elok"

cikceriacorner said...

wow..uncle..tahniah..best2...

Pok Li said...

kamera saya terjatuh dalam air baru ni. Beratus-ratus foto hilang begitu saja.

zino said...

yusw..
satu hari nanti sampai turn yus pulak hehe

zino said...

mama
inshaAllah satu hari nanti hehe

zino said...

Drsamm
Harap2nya macam tu la hehe

zino said...

Dalina
ia ya ke hehe

zino said...

mulan..
kawan kata nikon lagi elok terpengaruh juga ni hehe

zino said...

cikceria
tq..

zino said...

Pok li..
aduh kesian nya...

Angah said...

jelesnye...dia dah ada DSLR...nak jugak nak jugak..

zino said...

angah
kena beli la hehe