Tuesday, February 22, 2011

hutan bandar









semalam zino berpeluang untuk berjalan jalan di hutan bandar dalam satu lawatan kerja, memang jarang sangat nak berjalan ke tengah kota, tambahan lagi tak ada hal untuk sengaja ke sana.. ada sesuatu yg di rancang.. tapi biar le benda tu menjadi dulu baru cerita hehe.. yg penting peluang berjalan kali di persekitaran tu sempat zino rakamkan...

jelas kelihatan, perkhidmatan pengangkutan awam, terutama nya bas memang menjadi nadi penggerak di kawasan tersebut.. sepatutnya jadi kan saja tempat tu hanya untuk pengangkutan awam .. kereta kereta yg di letak di tepi jalan patut di tarik saja kerana sangat tidak bertimbang rasa.. persekitaran kawasan pasar seni pun telah berubah... gerai gerai diluar bangunan tu nampak nya semakin meriah.. kelihatan pelancong di sana sini..

tapi zino tidak mengikuti rombongan sampai ke akhir terpaksa bergegas pulang takut terlewat menghantar hazwan tusyen.. tapi sempat bisik dengan bos nak balik dulu..tq bos..

15 comments:

kak Erna said...

berjaso boto dslr ni yo..kemnao2 dibawak..

zino said...

erna
oops kali ni bukan DSLR tapi digital biasa.. ini bukan bersiar2 biasa ni pasal kojo.. ada satu lagi kamera kocik sonang bawa dalam poket yo hehe

kayteeze said...

Tertarik pada wau yang besar tu. Cantik pulak.

atty's said...

lama dah tak jalan2 ke pasar seni ni ..zaman remaja dulu rajin

sahromnasrudin said...

untung org KL..semua ada..duduk luar bandar, pengangkutan awam tersangatla menyakitkan hati huhuhhhhh

cikceriacorner said...

hehehhe...

uncle saya pon lama xg pasar seni ni...

time kasih atas pict ni..atleast dpt gak tgk pasar seni yg terbaru..:)

MOKCIK AZWA said...

Lama tak ke pasar seni..last pi tahun lepas on the way mengendalikan kes di Majlis Peguam... masa student dulu sini la tempat melepak hahaha

MULAN said...

lama sunggoh tak ke pasar seni.. tempat lepak feveret dolu2..

zino said...

kayteeze
bila nampak je terus sebut wauuu!!

zino said...

atty
tempat dating dulu tu hehe

zino said...

shahrom..
KL ramai pengguna nya..

zino said...

cikceria
sesekali bawa la jalan2 kesana hehe

zino said...

azwa
patut nampak ramai org muda kat sana hehe

zino said...

mulan
jenerasi muda sekarang ambil alih hehe

Sham said...

CM tu...tempat aku lepak tengok imuda dengan kopratasa dulu...cantik gambo bang...