Monday, February 28, 2011

sedap nya.....



ada orang kata hidup utk makan....
dan ada pula yg kata makan utk hidup...
anda pilih yang mana satu??
apa pun pilihan..
hakikat nya tetap tidak berubah..
kita perlu makan
kita perlu hidup..

ada orang kata nasi minyak sedap..
ada orang kata nasi beryani lagi sedap..
ada pulak yg kata nasi arab la paling sedap...
anda pula pilih yg mana satu
apa pun pilihan anda..
nasi memang keutamaan..
apa saja menu nya nasi memang tak boleh tinggal...

apa yg di kata sedap?
kenapa kita kata sedap?
benda yg di makan ?
atau selera org yg makan?
masa kita sakit yg sedap menjadi tidak sedap..
masa kita lapar segala nya nampak sedap....

apa pun keadaan nya..
mee goreng di atas memang sedap..
buktinya.....licinnnnnn..

15 comments:

Kak Elle said...

pagi ni saya mengoreng mee juga untuk breakfast maklum lah kena ke indoor stadium untuk menyambut Founders Day ACS 125 yrs

MULAN said...

wuihh... kita baru habis sepinggan mee goreng ni..

Kengkawan said...

andak suka mee sup (tetiba je)

MOKCIK AZWA said...

mee goreng mamak kurang pedas satuuu...

cikceriacorner said...

sedapnye..nak satu boleh?heheh

zino said...

kak elle
nampak nya menu mee juga ya..

zino said...

MULAN...
hari makan mee hehe

zino said...

andak..
mee sup pun ada hehe

zino said...

azwa
ok siap... hehe

zino said...

cikceria..
mai la sini.. zino blanjer..

Aida Ali said...

Saya suka mihun lagi berbanding mee. Tapi mee goreng tu nampak sedaplah...

zino said...

aida
sesekali tukar selera hehe

CuTeMiUt78 said...

eemmm betul tu.. sebenarnya bila tgh berselera.. yg tak sedap pun jd sedap.. addeehhh lapar dah tgk mee goreng

ciK LyndaWawa igUana said...

gambar mi buat saya lapar..adui...

Zareda Norman said...

makan untuk sedap.. hehehe