Wednesday, December 22, 2010

Avilion Admiral Cove....PD





tiga hari berbengkel di PD
hari ni last..
petang ni balik dah..
tengok gambar je lah ya..

salam..

11 comments:

ze said...

salam..

pd, tempat yg penuh kenangan, dulu tiap kali cuti sekolah sering bawak anak2 ke sana..:)

p/s: pemandangan yg cantek...

atty's said...

moning & salam

cantiknya view..
belum penah lagi sampai kat sini .

cikceriacorner said...

salam uncle zino..bestnye..kali ni berbengkel plak kat PD..aritu kat melaka..hehehe..:)

kak Erna said...

kalau tau 3 hari..dah poi dah nempel..he he..

zino said...

atty
kena datang tu hehe..

ze
ye ke.. saya firstime datang sini hehe

cikceriacorner
itulah dah tiga minggu tak masuk opis ni hehe

erna
la kenapa tak datang.. meriah sikit hehe

~ yus ~ said...

Wah! Cantiknya gambar abah zino..dah terrer ambil gambar ni..hehe

Zareda Norman said...

cantik.. macam kat langkawi

DrSam said...

scenic tempat berbengkel.

zino said...

yus..
tengok di depan mata pun cantik hehe

zar..
ye ke..

Drsam..
berbengkel sambil berehat hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

bila nak belanja saya naik cruise?hehe

mamawana said...

Assalamualaikum En. Zino

Anda di tag..jom join terbang2

http://falihinjasmy.blogspot.com/2010/12/feel-free-to-fly-contest-barangan-body.html