Tuesday, December 28, 2010

final yg lagi final...



"Permainan sebenar. Itulah yang boleh digambarkan dengan aksi terpuji skuad Harimau Malaya yang rata-rata dibarisi pemain muda. Harus ada rasa bangga diseluruh rakyat Malaysia atas persembahan menarik dan mantap dari keseluruh pemain-pemain MalaysiaNamun tindakan penyokong yang kurang bijak menghala laser ke arah pemain Indonesia sedikit sebanyak mencacatkan keraian malam tadi. Permainan terhenti 5 minit apabila Markus terganggu akan pancaran laser tersebut. Sikap yang agak kurang cerdik ini sepatutnya tidak dilakukan kerana ianya akan menjadi alsan utama kegagalan pasukan Indonesia dan pastinya pasukan negara juga akan terancam bila bertandang ke Bung Karno nanti"

gambar dan ayat2 di atas di petik dari satu blog...yg penting Malaysia mampu bertahan 90 minit final yg lagi final utk di nobatkan juara piala suzuki...entah macam mana piala ni final ada dua kali... tapi tak kisah la kan kalau itu kemahuan penganjur.. yg penting kemenangan nanti akan melonjakkan nama pasukan Malaysia.. setelah sekian tahun tenggelam tak timbul2.. memperbaiki ranking dan mula di cemburui kawan dan lawan.. ada ke penyokong Malaysia di Jakarta nanti? bebas ke mereka bergerak di sana? sebagaimana bebasnya mereka di sini? bagaimana dengan lazer? semacam satu trend ramai yg nak jadi otoman hehe.. betul ke lazer menjadi punca?

mari kita teka siapa yg kena..dan berapa gol hehe... hadiah lumayan menanti anda..

10 comments:

MOKCIK AZWA said...

Takut penyokong2 Indonesia berpakat pakai baju nampak lurah dada untuk mem'buta'kan pemain2 Malaysia hehehe...kalau dah 'buta'...ngeri memikirkan berapa banyak gol akan masuk...harap2 pemain semua fokus dan 'tutup mata' dari melihat godaan2 tersebut hehehe

Angah said...

semoga Allah melindungi pemain malaysia drpd sebarang bala bencana

zino said...

azwa..
mau hilang fokus tu hehe

angan..
mudah2an...

ciK LyndaWawa igUana said...

syabas malaysia..huhuh...=]

NARDtheNERD said...

malaysia bolehh!!
kalah menang mereka tetap hero saya.

hehe.

ciK LyndaWawa igUana said...

syabas malaysia..huhuh...=]

Kengkawan said...

laaaa... biasalah...

Dalam silibus SUKAN101.. Bab 1 mesti la FOKUS.

Gasakla orang nak baling tin ke, main dram ke, maki-maki ke, ari ujan ribut guruh bedentum pun... Fokus tu penting...

Dah kalah, kalah je la...
Kalah le dgn bergaya sket... Macam Vietnam hari tu..

x gitu?

zino said...

wawa
berapa score di indon nanti hehe

Nard
hero malaya hehe

andak..
betul tu cikgu FOKUS hehe

Zareda Norman said...

cam nekalau final yg final tu rimau malaya tumbang...

zino said...

zar..
salah kan lazer hehe