Friday, December 31, 2010

salam tahun baru...2011




gambar gambar dari google...


selamat tahun baru untuk semua....

semuga kita semua akan lebih ceria di tahun baru ini, dapat menjalani kehidupan harian dengan lebih aman dan damai, keluarga yg sihat sejahtera tanpa sebarang gangguan yang boleh menjejaskan keharmonian.. kita semua di lempahkan kurnia rezeki melimpah ruah.. keharmonian antara kaum dan ektik... badan badan siasah kurang politiking sebaliknya sama sama merangka kesejahteraan negara Malaysia yg aman damai... ekonomi Malaysia berkembang pesat... masing masing ada rezeki utk di usahakan dan di perolehi...islam terus dihormati dan di pertahankan dalam keadaan apa sekali pun, hak hak orang melayu tidak di pertikaikan , sukan berjaya menyatupadukan semua rakyat yg berlainan fahaman dan kecenderungan politik, tidak ada lagi gejala sosial yang mencemarkan sosiobudaya malaysia yg harmoni.. segala apa yg kita citakan akan tercapai ... masing masing kita bertambah maju dalam kerjaya ..

apa harapan anda di tahun baru nanti??


16 comments:

kak Erna said...

selamat tahun baru 2011..
harapan???tak banyak berharap pun..yang penting sihat sentiasa kan..
2010..banyak cuti sakit..harap2 2011..tak de la..
tiap kali buka blog ni..raso sodeh lah..sobab tengok susana rumah dah malam..teringat rumah kek baruh tu..

zino said...

erna..
oops nanti den tukar hari siang balik hehe..

zino said...

tukar gambar famili dulu hehe

♥ manje ♥ said...

salam zino

hehe mau teruskan azam utk gemukkan badan... 45 kg... (^_^) ~

sya said...

Selamat Tahun Baru Zino

kayteeze said...

Selamat tahun baru. Harapan Tie semoga semuanya baik-baik belaka.

cikgu_math said...

harapan tahun baru??...
semoga Allah permudahkan perjalanan hidup ini...

zino said...

manje
semuga tercapai cita2.. jangan ter extra pulak hehe

sya
selamat utk sya juga..

kayteeze
amin..

zino said...

cikgu..
semuga impian cikgu tercapai..

Aleeya said...

happy new year 2011

Pok Li said...

harapan tahun baru. Semoga yang dirancang berjalan licin dan lancar.

Kengkawan said...

sama kot azam kita pakngah.. terutama bab kurangkan politiking tu.. hehhe

zino said...

aleeya
selamat tahun baru juga..

Pok Li
mudah2an..

andak..
mudah2an tercapai.. hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat tahun baru...

Zareda Norman said...

salam tahun baru

harapan 2011 nak turunkan 10 kg.. haahhaha

wahida said...

selamat tahun baru...salam kenal, saya dah follow, kalau sudi follow me back k!!