Sunday, January 2, 2011

kemana hujung minggu??

Aisyah Farhana

Arifah

salam semua,
selamat bercuti tahun baru.. kemana hari ni? sebagaimana yg di rancang kami berjaya memenuhi dua jemputan kahwin hari ni.. jemputan pertama di Dewan Puspanita.. anak big bos no. 3 kawin, juga merangkap jiran kami.. memula dulu dia buat kenduri di depan rumah je, pasang kemah macam mana orang lain buat, kali ke dua dia buat di Taman.. nampak ok juga.. tapi kali ni dia pilih dewan... so ada tiga pengalaman yg berlainan..

kemudian kami ke satu lagi majlis juga jiran tetangga juga di buat di dewan di desa tasik.. agaknya musim2 hujan ni lebih selamat meilih dewan.. oleh kerana dewan yg berhampiran juga ada majlis maka kena lah cari dewan yg agak jauh dari kawasan ni..

bila petang , si comel dua orang tu datang rumah, Arifah dan aishah Farhana.. si arifah dah pandai cakap.. pandai dalamm erti kata bahasa dia la.. ada yg boleh paham ada yg masih pekat Jerman dia .. so layan je lah.. mendengar keletah dia bercakap.. berjalan ke depan ke belakang... panjat sana panjat sini hehe.. dan si adik asyik tersenyum bila di agah.. sesekali merengek mau di dukung.. semakin comel semakin temban hehe.. tapi tak ambik gambar pun so kita tengok la gambar siaran ulangan je.. hehe..

so what did you do on your holiday??

9 comments:

Zareda Norman said...

hujung minggu bertunggu bertangga depan tv aje...

lupekanje said...

Semalam dah gi antar anak, gi tgk emak, gi tgk bebaju kat Alamanda. Arini rasanya nak guk umah je lah. Masak-memasak utk makan sowang2...ngemas mlipat kain yg dah melonggok..sok dah masuk kije utk tawon 2011 plak. Malas betul la...rasa nk pencen awal je. hehe

♥ manje ♥ said...

salam zino

duduk di rumah aje...
kemas bilik2 kat umah yg dah jadi mcm stor hehe ~

WanMommy Sarinah said...

Salam Tahun Baru untuk zino sefamily .

Tahun baru duk lepak di hotel ( lokasi rahsia ) ..hehe... rasa malas nak balik rumah :D

...dan... duk buat blog baru ni :D

kak Erna said...

gambar ulang tayang pun geram tengok..memang makin comel..

sya said...

Aduh.. tajuk soalan tu menghiris kelebu saya.. ha ha ha

Kengkawan said...

main games.. isk isk

ciK LyndaWawa igUana said...

tembamnya anaak..~~

aNIe said...

Arifah nampak dah besar.. rambut cantik...