Sunday, January 30, 2011

hujan sepanjang hari...



bila hujan hujan ni tak banyak aktiviti yg boleh di buat
selain tidu makan makan makan..
so sekarang ni sedang mengesip biskut krunch..
tadi balang bahulu hampir licin
nasib baik mem tegur hehe..

10 comments:

kayteeze said...

Samalah kat Ganu ni. Dah lebih seminggu hujan, lebat pulak tu.

Kita pun asyik ngunyah je.

MULAN said...

sini tak je hujan, ombak kuat sungguh macam kat hawaii (macam pernah pi je.. hehe).. bunyi macam kat luar pintu rumah je..

nurazzah8 said...

Salam AZ,
saya bersiaran dari Port Dickson ni...ada bengkel sehingga hari Selasa... sejak mula perjalanan dari SHah Alam,dalam perjalanan sehingga sampai pagi tadi sehinggalah sekarang hujan tak berhenti... bila berbengkel dalam sejuk air-cond + sejuk hujan... memerah otak menyebabkan perut 24 jam asyik lapar sahaja.... duduk berbincang, berbangkel dan makan...hurm...nak jalan2 tepi pantai pun tak dapat sebab hujan...

tapi best tidur macam ni...apalagi...ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

zino said...

kayteezee
acara sesuai musim hujan ni hehe

zino said...

mulan
dekat ke laut dengan rumah ..

zino said...

nurazah8
tak boleh la nak ngulau hehe

kak Erna said...

dah hujan sepanjang hari ni..tak main la biskut..kodok bilih makan ngan cili sos la..baru ngam..he he..

zino said...

erna..
hantar la sini sikit cakap yo mano aci hehe

ciK LyndaWawa igUana said...

sedap biskut tu..

zino said...

wawa..
bila dah lapar semua pun sedap hehe