Monday, January 24, 2011

restoren tertinggi di dunia....

Menara berkembar KLCC 88 tingkat..

Taipei 101 , 101 tingkat..

teh tarik kat atas ni agak nya berapa inggit la kan..

Burj Khalifa..163 tingkat..
kalau duduk kat bawah tu nak tengok puncak bangunan harus sakit tengkok..
tak tau le berapa lama boleh bertahan tu...

tadi terbaca la dalam surat kabar Restoren tertinggi di dunia dah di buka di At.mosphere, Burj Khalifa Dubai... saja lah tengok tengok mana lah tau ada sesiapa minat nak tempah makan malam ke kat atas tu kan.... tak de lah tinggi sangat .. restoren tu berada di tingkat 122 je.. pada ketinggian 442 m atau 1350 kaki.. dari aras tanah.. saja nak banding la kan.. Menara berkembar Petronas baru ada 88 tingkat .. dan menara kedua tertinggi di Taipei cuma 101 tingkat...

Kata nya restoren tu boleh menempatkan 210 tetamu.. sesuai la kalau sesiapa nak buat majlis la kan hehe.. cuma zino tak berani nak tanya agak2 berapa bayaran kalau nak tempah makan kat atas tu... bila tanya pakcik google dia tak berani nak cakap.. tapi tak usah risau kalau nak tau juga boleh call no kat bawah ni.. dan buat le tempahan..atau anda boleh email je ke alamat yg zino letak kat bawah ni... hehe

For reservations, contact +97148883828 or email reservations@atmosphereburjkhalifa.com. Website: www.atmosphereburjkhalifa.com

16 comments:

MULAN said...

sunggoh gayat.... memang takde niat nak naik... loya nanti..

en_me said...

tingginyerrr.. ehehe

kayteeze said...

Kita pernah pergi sekali je KLCC tu.. gayat lak!

Mr PenyuBiru said...

aku nak tunggu YB belanje makan kat atas tu.hehe

Zareda Norman said...

berani tengok ajelah...

kak Erna said...

tak do ko yang rondah..he he..

Ada Dalina said...

fuh...gayat!

DrSam said...

lepas makan kat atas tu, kalau lif rosak, kena turun tangga sampai kat tingkat bawah perut pun lapar semula :)

zino said...

mulan
makan kat bawah je lah hehe

zino said...

en. me
sangat tinggi hehe

zino said...

kaytee
yg ni jauh lebih tinggi dari KLCC hehe

zino said...

Penyu..
mudah2an tercapai. hehe

zino said...

zar
samo la den hehe

zino said...

erna
ado kek segemban tu hehe

zino said...

ada
belum cuba belum tau hehe

zino said...

Dr sam
kalau kena turun taggo mau gigil lutut tu hehe