Tuesday, December 28, 2010

tetiba je dapat hadiah....tq



Dalam hujan lebat tadi tetiba zino menerima panggilan,

"En saya ada depan rumah nak hantar barang.. "

terkejut zino di buat nya bila zino menjengok keluar ada sebuah lori besar sedang menunggu.. ikut pada saiz lori tu tentu hadiah besar tu.. kereta ferrari pun muat dalam lori tu hehe.. sambil berpayung zino mendekati driver lori tu utk bertanya..

"barang apa? siapa yg bagi?"

"itu hadiah , bank kasi"

hadiah, bank kasi, bila pulak zino masuk peraduan, kenapa pulak tetiba je dapat hadiah.. suspen je menunggu dia turunkan hadiah dari perut lori yg besau tu.. LCD 48 inci ke? set sofa ke? atau peti ais ke? hehe macam macam bermain di kepala.. lambat pulak dia turunkan.. maklum la hujan.. hehe.. tak lama lepas tu mamat tu bawa turun satu bungkusan besar ke dalam rumah.. masing masing tertanya tanya... kat atas kotak tu tertulis nota dari bank cap harimau yg menyatakan zino terpilih utk memenangi satu hadiah dari program yg di jalankan antara bulan August dan October 2010..

baru le jelas dan nyata.. memang tak perlu isi slogan pun, tak perlu buat karangan pun, tak perlu buat apa pun.. asal memenuhi syarat yg di tetapkan layak utk di pilih sebagai pemenang.. bagus nya bank ni kan.. hehe.. saiz beg tu sesuai utk travel seminggu dua hehe..

anda dapat apa? hehe

20 comments:

Mimie.Candy Cane said...

dah ok sangat dah abah..tak payah beli beg travel dah..

Zareda Norman said...

boleh plan cuti bermula sekarang.. beg dah ada tu.. ehhehe

lupekanje said...

Alhamdulillah..bestnyer. Rejeki jgn ditolak, bala jgn dicarik..hehe

aNIe said...

Masa tengok gambar kat FB tadi ingatkan zino dah bersiap2 nak terbang oberse...hehehe

zino said...

mimie
setiap kali beli kena ambik hehe

zar
sedang buat planning ni hehe

acik..
betul tu hehe

anie
tiket belum beli hehe

atty's said...

Alhamdulillah ujan rahmat,dpt beg free

zino said...

atty's..
alhamdulilah..

MOKCIK AZWA said...

wahh tahniah...beg pun best gak...alhamdulillah..belated besday gift gituu

zino said...

azwa..
boleh di ambil kira juga tu hehe

sahromnasrudin said...

as salam ziarah..saya folo blog yg menarik nie..tahniah kpd tuan blog...

DrSam said...

ini pasti hadiah penyimpan duit paling banyak ni kot...

cikceriacorner said...

tahniah uncle zino..bestnye dapat adiah..rejeki..:)

ciK LyndaWawa igUana said...

waa..dapat adiah..
nak jugek..=]

ciK LyndaWawa igUana said...

waa..dapat adiah..
nak jugek..=]

zino said...

shahrom
tq..

Drsam..
atau berbelanja banyak hehe

cikceria
memang rezeki hujung tahun hehe

wawa
menyimpan dalam bank cap harimau mana tau hehe

Mak Su said...

wow! berbaloi!!

MULAN said...

wahhh.. hadiah new year... so 2011 tahun jalan2... best nya..

zino said...

maksu
memang berbaloi baloi hehe

mulan..
kena plan tu..

cikgu_math said...

dah boleh mula merancang untuk bercuti... cuti awal tahun!!

zino said...

cikgu..
perncangan tahun ni tergendala.. hehe