Friday, December 3, 2010

keracunan....

tetiba semalam masa nak balik saya rasa lain macam, lepas masukkan barang dalam kereta saya naik semula ke atas mencari bilik kecik.. urusan segera perlu di selesaikan masa itu juga...lepas tu zino mula rasa sakit.. setiap seminit kesakitan datang menyerang... aduhhhhh walaubagaimanapun nasib baik sempat juga sampai ke rumah dalam kepayaahan ...

malam tun entah berapa kali perlu berurusan sehingga saya rasa amat lemah dan tidak bertenaga... akhirnya terpaksa juga keluar mendapatkan rawatan di klinik berhampiran... kebetulan kat klinik tu ada majlis berkatan.. tapi dah masuk giliran yg terakhir.. kena lah tunggu dalam 15 minit.. menunggu memang satu penyiksaan.. setelah mendapat satu injeksion.. baru la lega .. baru lah boleh nafas dengan selesa.. tapi masih tak boleh nak makan... setiap 4 jam kena minum air garam yg di bekalkan utk mengembalikan tenaga..

hari ni terpaksa lah MC.. berderet deret call dari opis utk pelbagai urusan.. nak buat cam mana bos dia dah kena grounded.. masih lemah masih tak bermaya masih nak tidu je.. nasib ada alang urus mak dia nak pegi kerja.. doktor yg merawat juga kawan zino, dia kata nak hantar org utk periksa proses penyediaan makanan di kantin tu.. sehingga sekarang masih tak berani nak makan... what go in what go out....minum je lah...

7 comments:

Dee said...

moga uncle cepat sembuh ye..

cikceriacorner said...

moga mr zino cepat sembuh..amin..:)

MOKCIK AZWA said...

Memang patut pun hantar org check makanan kat kantin dari segi kebersihannya...

Semoga cepat sembuh

kak Erna said...

ramai ko yang kono..kalau ramai memang copek2 kono anta orang cek tu..

DLSJ Sahrul (nbk466) said...

Tak dpt den bayangkan doctor tuh TERkhatankan Zino..he.he.he Gurau ek Zino, getwell soon ek.

zino said...

Dee
tq

cikceriacorner
tq..

azwa
ini firstime kena malang sungguh..

erna
tak tau le ada lagi ke yg kena..

shahrul..
jangan di bayangkan hehe

Zareda Norman said...

itu tandanya badan kena rehatkan zino...