Saturday, December 18, 2010

kenduri...

siang tadi zino menghadiri kenduri kawin ex staff di taman bukit anggerik..
tapi suspen je sebab tak nampak pun sesiapa yg kami kenal kat sana..
terasa macam salah rumah je hehe...
nama pengantin yg di sebut betul la..
gambar yg di gantung kat luar tu pun betul..
tapi di mana orang lain...
tak nampak batang idung pun hehe..
pernah tak ada perasaan macam tu...
rasa macam salah rumah je..

tunggu sekejap tak ada juga yg muncul.. kami pun balik la..
sebelum tu jumpa tuan rumah dengan salam bermakna la kan hehe..


7 comments:

kak Erna said...

ok lah tu..rumah dah boto..

zino said...

erna..
heran mana kawan2 dia.. ikut pengantin kot hehe

UnGu VioLet said...

hehe... nasib baik tak salah rumah kan..

CikguZue said...

tu kira ok la. mmg dah pengantin yg betul,kan. kes saya, mmg sah2 salah rumah. ehhe...

mamawana said...

Belum pernah lagi salah rumah pengantin...

Zareda Norman said...

rumah dah betul, kira oklah tu

zino said...

ungu..
kalau silap minta halal tuan rumah la jawab nya hehe


cikguzue..
macam mana boleh salah tu hehe


mamawana..
bagus la tu.. susah kalau tersilap..

zar
kesian mana pegi kawan2 dia..? tak nampak batang idung hehe..