Tuesday, August 4, 2009

salam semua....

Salam semua...

Apa kabar pagi ni.. semuga anda semua dapat tidur nyenyak malam tadi dan pagi ni bersemangat untuk memulakan tugasan yang di pertanggungjawabkan.. sama ada di pejabat atau pun di rumah..

semalam kami berkampong di pejabat.. ada satu penilaian perlu di buat dan di siapkan malam tadi juga.. memula ingatkan sejam dua boleh ready.. tapi tugasan terlajak sampai jam 12.00 malam. teruk nya kerja...!!! abis tu nak buat macam mana , nak biarkan anak buah bertungkus lumus bersendirian tak boleh juga.. mereka maukan kepastian dan keputusan supaya segala kerja boleh terus di muktamadkan malam itu juga.. alhamdullilah siap juga la akhirnya..

bila nak keluar dari parking dibasemen kedua2 gate telah di tutup, kami tepaksa mencari pak guard utk membuka laluan supaya kami boleh pulang.. Sementar tadi telah di bentangkan untuk penilaian dan persetujuan .. dan telah pun di sesesaikan.. dan sekarang sedang di sediakan untuk di hantar hari ni juga ke pihak lebih atasan utk kelulusan seterusnya.. kerja kerja perlu di mulakan dengan segera.. harap harap syarikat yg di lantik berwibawa sepertimana maklumat yg di kemukakan.. kalau tak ada yg tak boleh raya nanti hehe..

kepada anda semua teruskan tugas cemerlang.. jangan di harap sangat balasan dunia.. bekerjalah kerana untuk mendapat keredhaan Allah.. semuga anda semua berjaya...inshaAllah..

14 comments:

Ada Ayrissa said...

betul betul betul..
jgn di harap balasan duniaaa...
kerja tu kan ibadah... :D

Abang Long said...

Teruskan kerja yang diamanahkan. Apa yang penting ... kerjasama

Zareda Norman said...

syabas..

kerja itu ibadah dan amanah kan...

CuTeMiUt78 said...

eemmmmm kerja dan kerja...

Kengkawan said...

wuishh.. dapat boss yg beriman, kerja smpai tgh mlm pun depa x kisah..

idup boss!!!!!!!
(err.. dapat x baju raya free?)
hehhehe

Dee said...

untung dpt bos yg nk sama2 bekerja smpi pagi ngan anak buah..zaman skrg ni ramai bos yg suka ngarah2 je..hehehe..

INTAN said...

keje2 jugak..kesihatan kena jaga sama....salam abg zino

zino said...

ada
itu sebaik2nya..

abanglong
inhsaAllah..

zar
betul

cutemiut
selagi hidup hehe

kenkawan
datang la KL ni hehe

Dee
ada anak buah suruh buat kerja lebih sikit dah kira overtime hehe

intan
terima kasih atas ingatan.. inshaallah..

kayteeze said...

Samalah kita, urus rumahtangga pun satu ibadah...moga2 dapat berkat...

♥miss zaza♥ said...

keje rajen2
semoga diberkati olehNYA
insyaAllah

silversarina said...

Setuju dengan zino, jangan hanya nakkan habuan dunia, lihatlah yang lebih jauh dan abadi , itu yang paling utama.

MOKCIK AZWA said...

apa yang penting kerjasamaaaa...apa yang penting kerjasamaaa...yang susah jadi mudah..

ZARA 札拉 said...

selamat bekerja Uncle!

Masy said...

mesti anak2 buah rasa lega dan dihargai bila bos2 pon turun padang wat keje skali, bersengkang mata sama2. ni yg rasa nk keje dgn abah ni hehe