Saturday, August 1, 2009

qiasara pulak....

bila zino letak gambar arifah.. ada yg tanya mana qaisara...
ok nah tengok qaisara pulak.. susah betul nak senyum hehe
dia buat selamba he....

kalau tak silap.. Arifah tak jumpa Qaisara lagi hehe










18 comments:

SoFie NuR said...

waaaaaaa...tembamnye pipi...nak picit2 rase pipi tu..hihi

INTAN said...

lebat sungguh rambut dia....

sakurasa 2 said...

so cutenya baby ni
anak sapa ni???

Kak Elle said...

cute betul dia ... tengok mata nya tu macam budak besar pulak...

oh papa dia jeles ye gambar anak dia tak letak...hahaha

yginsaf4 said...

waaa.. bulatnyerr mater dierr

Zareda Norman said...

zino

tunggulah raya nanti... dua sepupu ni bertemu harus gamat rumah dibuatnya

zino said...

sofie nur
usik je melalak hehe

intan
betul tu..

sakurasa
anak angah..

kakelle
nanti nak gandingkan gambar dua2 sekali hehe

en.me
hehe

zar
nampak gaya tahun ni beraya kat KL je dulu hehe

Jard The Great said...

mcm pipi aku ja.. ehehehe..

Neeza Shahril said...

geramnya pipi tembam tuuuuu!!!
siannya qaisara tak jumpa arifah lagi.. maklumlah.. sorang utara timur, sorang selatan kan..

lupekanje said...

ala comey nyer cucu atok zino tuhhh.....

silversarina said...

Laaaa cepatnya dah besar dan makin chubby.... ish ish ish, betul2 menggoda Wanmommy :)

xiiinam said...

....dia macam nak cakap sesuatulah.
berbuih-buih mulutnya...he..he...

xiiinam said...

Sedap namanya...
Semoga membesar mrnjadi penyejuk hati ayahanda dan bonda...



Err...Nendanya juga...

zino said...

jard
betul ke? hehe

neeza
raya nanti boleh le jumpa hehe

lupakanje
sangat comel hehe

silversarina
itu la.. hehe

cklah
tu yg kami gelak.. lap je dia keluarkan bueh lagi hehe

Yunus Badawi said...

comelnya dia. muaaahhhh

zino said...

YB
itu lah cucu den hehe

intan.dayana said...

sgttttttttt cOmel Okayh!

noorlara said...

menghadiri majlis walimah memang seronok apalagi kalau agak jauh dari rumah kita, selain dari dapat makan nasi beriani atau nasi minyak yg lauknya sedap-sedap juga mengintai cantiknya pasangan pengantin, dapat gak berjalan keluar yg barang tentu kita takkan pergi kalau tak sebab jemputan itu.