Wednesday, October 7, 2009

1malaysia

hari ni kami makan makan lagi.. kali ni makan besar yg di adakan di Taman Tasik Titiwangsa.. memula majlis perhimpunan Kementerian, lepas tu di sambung dengan Majlis hari raya.. bila dah hari raya tu apa lagi makan je lah hehe

nak cerita panjang mata dah ngantuk.. kita layan gambar2 je lah ya..


ada tak ciri ciri 1malaysia? hehe

sebahagian yg hadir...

yang ini juga..

tengok macam biasa je tak payah sengetkan kepala tu hehe

satay pun ada.. sedap..

agak2 apa benda ni kan? tapi sodappp

selamat hari raya Dato'

apa apa pun sebelum tu kita nyanyi dulu..

tu je.. sebenar nya ada penyanyi jemputan.. si Izat tu.. tapi gambar yg di rakam tak berapa nak menjadi so bayangkan je lah budak tu nyanyi atas pentas tu dan berdoyon2 nak naik ke pentas nak tangkap gambar hehe..

23 comments:

yginsaf4 said...

mandi tasik takks.. ekeke

cHeRyNa PiReS said...

part nyanyi tuh yang tak tahan tuh...adehh...ada baca doa makan tak pastu cik? hihi...

zino said...

en.me
kalau nak kena tangkap cuba lah hehe

sha
ustaz dah bacakan sebelum majlis bermula hehe

Abang Long said...

Kalaulah ada 35 hari dalam sebulan ? Hehehehehehe ......

SoFie NuR said...

sedapnye nampak makanan tu sume...

zino said...

abanglong
nak tambah raya ke hehe

sofie nur
sedap tapi tak larat nak makan banyak hehe..

Jard The Great said...

hehe.. kalo tpt kami.. asalkan berhimpun makan.. asalkan makan berhimpun..

seb baik skali sebulan ja.. ;p

ZARA 札拉 said...

aizat ke izzat uncle?

bestnya~

Masy said...

bestnyeeeeeeeeeeeeeeeeee..... bile abah nk blanje sate ni? hehe

Dee said...

izat ke aizat? sedapnyer mkn2..

pB said...

asyik makan jer

poso 6 dah setel ker ???

RahimSabah said...

Salam - Kito ni tolampau banyak aktiviti makan , asal rayo yo , makan . Tak kiro rayo sapo , amalan makan ni no. satu.

JAngan tolobeh makan dah lah. Org lain mati x mkn , jng kito mati dek makan dah lah .

sya said...

Apapun majlis bab makan2 tak leh nak tinggal kat Mesia ni.

Office sya ni 1 malaysia betul.. ada melayu, india, cina semenanjung, cina sabah, sina sarawak, punjabi.. serba lengkap

zino said...

jard
makan besar sesekali je..hehe

zara
entah, ia lah kot uncle dengan dia org sebut.. hehe..

masy
set le bebila pun ok.. shah alam ada satay kajang ke?

Dee
budak tu le.. nama tu dengan dia org cakap.. bukan kenal pun penyanyi ni hehe

pB
betul masih on going hehe

rahim
tiu lah malaysia mewah .. itu pun ramai yg komplain..

sya
tempat zino pun sama..

Kengkawan said...

best tul...

Yunus Badawi said...

Utk org kementerian aje ke? Org awam mcm saya ni tak jemputke? Saya pun bayar cukai huhuhu

psst - hari tu saya dpt jemputan ke rumah terbuka Dato Salleh tapi tak dpt nak pergi sbb jard dan syah dtg ke rumah. Zino ada pergi tak?

Rantong said...

Nice blog. Informative & impressive contents.
______________________
View Profile: Rantong™

zino said...

andak
bila nak datang raya ni hehe

YB
zino pun tak pergi ada urusan lain.. tapi dah petang tu ke keramat juga hehe

rantong
thanks u.. salam kenal

zino said...

andak
bila nak datang raya ni hehe

YB
zino pun tak pergi ada urusan lain.. tapi dah petang tu ke keramat juga hehe

rantong
thanks u.. salam kenal

xiiinam said...

Wah....sedapnya zino!

puteripilah said...

salam bos, konyang tak makan semalam? kalau tak konyang,sok gi jom kito seghobu stadium laie. tp makan, makan gak, jgn lupo ppk. lotih kopalo nak 'murni-murni' nie... asik tak cukup korum yo...

Zareda Norman said...

meriahnyer.. tapi seriau bab bab makan makan tu.. hehheh

zino said...

cklah
bila berselera makan memang sodap hehe

puteripilin
sorry lah tak dapek nak joint murnikan soalan tu.. sibuk memanjang.. hajat hati memang nak bantu.. tak siap lagi ke?

zar
makan biar berpada.. hehe