Friday, October 16, 2009

Retreat lagi.....

kami akan keluar kawasan lagi
tak berapa jauh dan tak berapa dekat
hanya dua tiga pelaungan saja..
berkumpul lagi
pembentangan
pembincangan


bersedia menjawab
bersedia memberi alasan
bersedia dengan sebab
bersedia di kritik
bersedia di tegur
bersedia di grill.. hehe
bersedia apa saja...

ini bukan kali pertama
ini juga bukan kali ke dua..
dan memang kami bersedia..inshaAllah..


lepas tu apa jadi???
perjuangan belum tamat..
kerja perlu di teruskan..
pencapaiaan terus di tingkatkan
dan terus di tingkatkan...

dimana?
bila?









patut la big bos pilih tempat ni hehe
18hb Okt..21 Okt 2009..

20 comments:

cHeRyNa PiReS said...

yeaaayyy....boleh tido dalam dewan lagi ke? hihihi...

zino said...

takut nak tidur atas katil pun tak cukup masa hehe..

program yg lepas2 sampai 12.30 malam baru habis setiap malam hehe

Zareda Norman said...

ceh.. dah agak dah.. sohih nak menyabit ni...

~mrs azmi~ said...

go golfing??

ehehe.. selamat berjaya bro! bersiap sedia dengan segala perisai dan senjata yang perlu!

silversarina said...

Enjoyyyyy !!

ZARA 札拉 said...

wah!

bestnya!

ikut!

zino said...

zar
sabit tu zano tak pandai.. biasa guna sabit yg ada injin tu je hehe

mrs azmi
bagi mereka yg berkenaan je lah..

silversarina
tq

zara
datang la.. hehe

Mr PenyuBiru said...

slmt berkelana.
oklah tu gi nilai, drp kelana jaya.hihi

Abang Long said...

Apa yang penting KERJA - SAMA

Neeza Shahril said...

pandai big boss tu ye....
dia nak main golf la tuuu..
huhuuuuu...

yginsaf4 said...

tumpang sekaki ke abang zino tewww.. ehehe

DrSam said...

selamat ber-retreat dan percambahan minda. Menyabit tu kalau dah tak tahan kena grill boleh juga membantu lepas geram :)

Yunus Badawi said...

Bila nak pergi tu? Takkan cuti2 ni kena kerja kot?

zino said...

penyubiru
kalau kelana seafood ? hehe

abanglong
benar

neeza
bila dia boring boleh menyabit dulu hehe

en.me
tak pandai la.. hehe

Drsam
betul tu.. kerja dan rehat..

YB
nak buek cam mano ..ahad dah kesana..

xiiinam said...

Selamat bekerja.....




Tempat best.....

NBK466 said...

Boss Zino kalau x menyabit sure idea kureng tuh...

suhaila-ab said...

pegi keje ke..pegi menghibur hati..kslsu hati tak terhibur...nanti merana diri..

Masy said...

stendet laa bos2 akan cari tmpt golf hehe

CuTeMiUt78 said...

wah.. sambil2 tu.. blh la berehat gitu..

aNIe said...

Bestnya tempat tu...tapi bak kata zino...takut nak menghayun kayu golf pun tak sempat ye...banyak agenda...