Saturday, October 3, 2009

Sembahyang hajat

tiga sahabat karib bersama bonda masing masing

Malam tadi berlangsung majlis sembahyang hajat di sekolah SAB utk murid murid yang akan mendudukki PMR,SPM dan STPM.. makna nya ini kali ke dua kami ke majlis seumpama ini di sekolah yg sama, memula dulu masa Hafizah nak ambil PMR, kali ini Hafizah akan menduduki peperiksaan SPM.. Dewan sekolah dah besar hasil dermawan seorang bekas pelajar SAB dan kini telah menjadi seorang ushawan yg berjaya..

kami sampai agak lewat sikit kerana sehingga jam 6.30 meeting zino tak habis lagi sehingga mem bagi reminder bila nak pegi.. minta kebenaran bos keluar awal dan bergegas ke SAB.. jalan mana pun kami cuba semua nya jem.. sampai je sekolah jemaah dah selesai sembahyang magrib..tak sempat nak berjemaah sama..

program di kendalikan seorang pakar motivasi.. suasana ada masa nya ceria ada masa nya cukup emosinal.. menyentuh perasaan.. program selesai jam 10.00 malam.. ada jamuan tapi kami tak tunggu.. tak sanggup nak beratur utk mendapatkan juadah.. kami terus balik , jemput adik dan cari makan di kedai mamak hehe...

Marilah kita sama sama doakan Hafizah dan kawan kawan berjaya dengan cemerlang dalam peperiksaan SPM nanti..inshaAllah..

17 comments:

cikMilah said...

Ameen.. ameeen.. Alia pun nak PMR minggu depan. Doa dan debar pulak mak dia , tengok dia relax jer...

cHeRyNa PiReS said...

sha doakan supaya anak pak zino berjaya bukan je dlm peperiksaan tetapi jugak dlm hidupnye:)

* mak sha dulu pon tak tunggu jamuan...lama sangat nak beratur...dulu boringlah jugak tak dpt makan ngan kawan2...ehehe...

zino said...

cikmilah
semuga mereka semua berjaya..

sha
tak sabar nak beratur dah lapar hehe

Abang Long said...

Anak nak periksa, mak bapak yang bimbang. Hahahaha ...

Apapun, jangan kita lupa untuk terus - menerus berdoa untuk kejayaan anak - anak kita.

AMIN YA RABBAL 'ALAMIN.

CuTeMiUt78 said...

insyallah.. semoga hafizah cemerlang dlm SPM nanti

SoFie NuR said...

all the best to hafizah!!!

suhaila-ab said...

sekolah SAB???terperanjat aku..bila pulak aku bukak skolah...hehehehe..perasan jap..syokpom sama daaaa....

chekgu BaniHassim said...

saya doakan mereka semua dpt menjawab soalan dgn tenang dan cemerlang..
amiin...

lupekanje said...

smoga mereka smua bejaya...aameen

zino said...

abanglong
betul tu .. amin

cutemiut..
amin..

sofie nur
thanks u.. ikut macam sofie..

suhaila
sempat juga tu hehe

cekgubanihashim
terima kasih cikgu

lupekanje
amin..

Yunus Badawi said...

Saya doakan Hafizah dan rakan2 mendapat kejayaan yg cemerlang. Kalau dari SAB tu selalunya mesti score.

zino said...

YB
mudah2an .. amin..

sya said...

Moga anak dara tunggal Zino berjaya dlm SPM

Princess Liyana said...

Yana doakan hafizah dpt buat yg tbaik dlm SPM and dpt result yg cemerlang...aminnnnnnnnn :)

Zino pn kena bg support ek....hehe :)

Tie said...

Insyaallah....moga2 semua anak2 berjaya hendaknya.

Zareda Norman said...

selamat berjaya buat fiza..

Mr PenyuBiru said...

semoga Hafizah berjawa dalam SPM dgn cemerlang.amin.