Monday, October 5, 2009

patah tengkuk...


nasib baik la dah nak masak baru dia patah tengkok...
kalau tak harus jadi gulai pisang muda hehe..
batang kecik je.. tak terbawak dek buah yg besar..

sape nak? buat cekodok hehe..

20 comments:

~mrs azmi~ said...

wah montelnye pisang tu!

sedap watcekodok kene ngn teh o ^_^

SoFie NuR said...

sedap ni kalau buat pisang goreng...yummyyyyyyyy

zino said...

mrs azmi
sedap juga di makan bagitu saja.. hehe

sofie nur
nak ke? nanti boleh post hehe

silversarina said...

suspen..ingatkan sapa yang patah tengkuk .. sedapnya buat cekodok :)

Tie said...

Kes terlebih muatan atau hujan ? Kesian pulak pokok pisang tu, kena pakai tongkat pulak, hehe..

cHeRyNa PiReS said...

terlebih berat ke pisang tuh? hihihi...pisang mudo pon sodap yooo...

pB said...

ada lagi ker ??

zino said...

silversarina
orang sakit tengkuk je.. hehe

tie
dua2 pun mungkin..

sha
kalau kat kg dulu mak selalu masak gulai pisang mudo.. sodap.. hehe

pB
buah pisang nya ke anak pisang hehe..

Mr PenyuBiru said...

tapi gulai pisang pun sodap.hehe

Sasha said...

buahnya tak padan ngan saiz pokok...
pokok pisang bonsai ker tuh?

CuTeMiUt78 said...

berat sgt la buahnya tu.. smpi patah tengkok batang pisang tu.. :D

Dee said...

nak..nak..nak..

Mak Su said...

tanam kat tepi paga ker?

Atiqah said...

xkan muda2 nk dibuat cekodok...goreng pun sodapp =)

atty's said...

sedapnya kalo dah buat cekodok..

zino said...

penyu
nak buat gulai yg kenit2 lagi tu hehe

sasha
kami panggil pisang bonzai hehe

cutemiut
nasib baik dah nak masak ok juga la..

Dee
mai rumah ambik hehe

Maksu
betul tu.

Atiqah
bila dah masak boleh goreng..

atty's
betul..

Zareda Norman said...

zino

zar nak cekodok aje.. ehhehhe

Helena said...

mmm ingatkan sapa patah tengkuk tadi ;D

Selamat Hari Raya n MZB...

zino said...

zar..
boleh... bila tu ya hehe

zino said...

helena
pisang je hehe

selamat hari raya juga dari kami...