Tuesday, October 13, 2009

lembab...

dua tiga hari ni
berlaku kelembatan yg amat sangat dengan capaian internet
maka daya usaha utk membuat posting ikut lembab..
dan terpaksa menunggu lama sistem mula belayar..
terpaksa lah tunggu keadaan pulih........

15 comments:

Zareda Norman said...

zino

kiranya dalam tempoh bertenang ler tu ya..

cHeRyNa PiReS said...

takpe...sha tunggu posting nieh ok..:)

terima kasih atas wish tuh:)

Yunus Badawi said...

Saya dah biasa kerja tunggu menunggu ni hehehe

silversarina said...

Kena rehat2 kat kopitiam buat sementara waktu :)

zino said...

zar
cukup tenang bila balik rumah hehe

sha
tq kerana sabar menunggu hehe

YB
menunggu satu penyiksaan hehe

silbersarina
satu cadangan bernas hehe

MOKCIK AZWA said...

sama keadaan kat tempat azwa jugak...bila talian lembab, terus mood nak buat posting pun terbantut...

ZARA 札拉 said...

alahai Uncle~
takpe2~
sabar Uncle~

zino said...

azwa
agaknya dah kembali ke zaman kelembapan hehe

zara
memang cukup sabar ni..

Dee said...

a'ah lembab kan..sabar jelah..

Mak Su said...

mmg gerreeemmm

~mrs azmi~ said...

mammag internet tengah semput kot...

zino said...

Dee
dah beberapa hari sabar ni.. hehe

maksu
memang pun hehe

mrs azmi
banyak sangat beraya agaknya..

ez said...

heheheh..internet nak rehat..penat sgt mkn kuih raya kot..ehhe

INTAN said...

mmg ye...lombab sungguh

DeeN said...

Hehehe... tu yg kadang2 tensen sungguh! Nak guna jer, takder. Bayar tetap kene bayar gak.

:)