Sunday, December 6, 2009

malang tidak berbau..


kalau dulu..
berhati hati di jalan raya...

kemudian
dan berhati hati di lebuhraya

tapi sekarang..
berhati hati di pasaraya...

kereta dari sini...

jatuh ke sini..

sungguh malang dua pelajar terbunuh..
bukan di jalan raya tapi di pasaraya..!!!

19 comments:

en_me said...

dua pelajar yg bawak kete ker.. aiyooo

LORD ZARA 札拉 said...

aduyai~

ngerinya~~

Zareda Norman said...

sungguh di luar dugaan...

Mr PenyuBiru said...

kira kuat jugak lah kete tu reverse yer.

sI tEDI said...

Ya Allah. Melayu ke?
Al-Fatihah

aNIe said...

Malang memang tak berbau...dan maut itu dtg tak mengira dimana kita...

Siapa sangka kan?

ChekguSekolah said...

Seram2..KB Mall runtuh..huhuhu..itulah berita yg mula-mula keluar dari mulut2 yg berkenaan..

Jard The Great said...

huhuhu.... mmg malang ar nasib..

rilek2 gi shopping.. tibe2 kena timpa kereta dari langit.

tulah... ajal maut bole dtg bile2 ja..

psss..... sori.. lama tak singgah sini.. ehehe

Leeya said...

hmm...malang mmg tidak berbau..kalau dah ajal, dimana2 pun boleh jadi..

memang tak boleh sangka..

Yunus Badawi said...

Kalau tak tahu cara nak hidupkan enjin kereta dgn cara menolak elok cari org yg tahu.

cikMilah said...

maut tak mengira tempat dan masa..mmg tak siapa pun akan menduga hal begini boleh berlaku...
Al-fatihah untuk 2 pelajar koleh kejururawatan itu...

Mak Su said...

:(

Dee said...

tulah terkejut gak tgk berita semalam..al-fatihah utk arwah..

cHeRyNa PiReS said...

meninggal...

musim raya.

kalau tak kat jalan raya..
kat pasar raya..

lepas nieh jangan berdiri tepi bunga raya!

nanti jadi hantu raya pulak....

aduish...bukan main2, tp kita nieh boleh pergi dengan macam2 cara kan?!

zino said...

sungguh menyedihkan...bila sudah di takdirkan ajal di langgar kereta.. dalam supermarket pun kena..

al fatihah kepada 2 student yg malang itu..

xiiinam said...

ckLah memang gayat mahu park kereta atas bangunan....belum pernah cuba!


al fatihah!

Zyma Saad said...

*Ajal ni di tangan Tuhan.

*Minta dijauhi perkara yg buruk ni.

*Semoga keluarga mangsa tabah menghadapinya.


;)

Zareda Norman said...

Alfatihah..

Mimie.Candy Cane said...

al fatihah buat yang dah pergi..tu yang org cakap kalo dah ajal...

hiiiii....im ur new follower..nice blog u have..