Saturday, December 19, 2009

satay kajang...di kajang ke? hehe





sampai juga hajat nak makan satay...memula hajat tu nak makan satay kajang di kajang.. hehe kami pun bergegas la ke kajang dalam hujan lebat tu.. bergegas takut takut adik tidur sebelum sampai.. hehe.. sampai di kajang saya minta mem dan anak anak turun dulu sementara zino mencari tempat utk parking.. hujan masih renyai... berpusing satu bangunan masih tak jumpa parking.. akhir nya kena keluar dan cari di kawasan lapang yg yg padat dengan kenderaan..

bila zino sampai mereka masih tercegat.. berdiri memerhati ke dalam restoren.. alamak penuh sesak.. yang menunggu pun ramai.. mana datang orang ramai ramai ni.. ok lah tak boleh tunggu lama.. perut pun dah lapar.. kami beredar di satu pot lain yg juga jual satay kajang.. pun ramai orang pun kena beratur.. bila dah ramai tu tokei sombong le sikit.. maklum yg menunggu masih ramai.. nak layan tu minta maaf je lah..

so kami buat keputusan utk beredar dari situ.. tapi kena cari satay juga.. adik dah mula gelisah .. kita nak pegi mana lagi ni?? adik dah lapar sangat ni.... akhirnya kami sampai di tempat biasa.. juga ada jual satay.. apa lagi alang terus oder.. adik makan dengan berselera sekali.. juga yg lain.. sekejap dah licin hehe maklum la dah kebuluran agaknya hehe..

gendang gendut tali kecapi..
kenyang perut bantal menanti hehe..
salam hujung minggu semua.. so apa aktiviti anda hujung minggu ni??

8 comments:

Zareda Norman said...

next time tak yah pi kajang dah, meh makan kat rnr seri kembang kat expressway klia.. sodap dan ficking lickin good.

zar craving sate hj ismail kat belakang esso keramat jaya.. lebih manis dan lazat berkrim disukai amai

zino said...

itu la mem nak ke kajang juga.. nak buat cam mana hehe lain kali boleh cari keramat jaya pulak hehe..

adibah said...

zino, cuba try test.. hehe.. Satay Station Kampung Pandan.. dekat2 dengan Klinik Kesihatan Kampung Pandan tu... tempat menarik.. satay pun sedap..

nurazzah8 said...

Salam Zino,
lain kali datang Shah Alam pun dah ada satay kajang...tak yah gi kajang dah..

kat highway Elite, di R&R Dengkil pun ada jual gak satay kajang...

itu saja maklumat terkini...

Azzah

zino said...

adibah..
terima kasih dengan maklumat tu satu hari nanti saya pergi cari..

nurazzah8
itu lah asyik asyik nak ke kajang je hehe..

SoFie NuR said...

terliur betul tengok satay tu...

aktiviti hujung minggu...hibernating mode...hihihi

Jard The Great said...

uhukz.. lama tak makan sate kajang.. cam jauh ja kajang dari KL wooo

Zyma Saad said...

Salam Zino.....

Satay Kajang.....rindunyer nak makan satay ni. Aduhhhh.....

;)