Saturday, December 19, 2009

aktiviti bergambar....

sebahagian aktiviti kami sekeluarga hari ni...
dah penat nak bercerita... gambar gambar ni boleh bercerita sendiri..

ingat nak bawa adik main ice skating.
tengok ramai sungguh orang , rupa2nya ada show..
nasib baik dah nak habis..

selesai show para amatur pun masuk gelanggang..
penuh sesak di buat nya..


adik pun bersemangat nak joint sekaki..
sebenar nya lah firstime adik tu..

kakak dah selalu zino bawa dulu..
kesudahan nya kakak kepenatan memegang adik
dan adik jatuh berdebuk beberapa kali..
terus give up.. hehe

sebelum tu mari lawan memanah dulu...
mana tau ada bakat terendam hehe

mana boleh tengok je.. mak pun nak terai hehe
alamak apa keras sangat nak tarik ni..
tak larat den.. hehe


mari kita tengok sape yg kena hehe


bila lapar kita makan dulu..
tak sempat nak tangkap gambar dah nak licin hehe


yg ni pun sedap.. tapi kekaburan sikit gambar ni....

cuma gambar last masuk panggung tak sempat nak tangkap..
bateri habis hehe

the end...

8 comments:

sI tEDI said...

amboi! seronoknya habiskan hari2 dengan keluarga.. :)

zino said...

esok sambung lagi hehe

Erna said...

kek mano la diam e tu..kok se nak cari agak2 jumpo tak

Mimie.Candy Cane said...

hehehe..adik cepat sgt give up..sakit kot asek jatuh je,hehehe

Mak Su said...

xtvt yang happening

zino said...

erna
kalau nak poe datang gmumah den dulu.. hehe

mimie
adik tu penakut sikit bila dah galak kali jatuh .. dia dah tak berani hehe

maksu..
kena bagi happeing sesekali..

Zareda Norman said...

zino
tengok movie apa tadi?

cikMilah said...

salam.. lamanya tak mai rumah zino.. kemain banyak lagi xtvt...best!