Monday, December 21, 2009

sambung jalan jalan..

gaya professional memerhati pihak lawan hehe


kali ni bagi alang champion hehe

kakak baling tangan kiri je.. hehe

mem pun nak baling juga..

siapa yg boleh buat gaya ni?
rasanya hazwan sorang je dalam malaysia ni hehe

12 comments:

SoFie NuR said...

paling suka tengok gaya hazwan baling....cam nak terpele'ot je pinggang tu...hehee...

UnGu VioLet said...

hehehe... kelakar tgk gelagat hazwan tue.. gaya paling professional tue..

Kak Elle said...

gaya tersendiri tu susah nak dapat....hehe

en_me said...

bakal world champion tewww.. ihiks

en_me said...

hepi belated besday abang zino tewww.. ehehe

KAMATO said...

nasib baik hazwan tu tak pusing belakang

Zareda Norman said...

gaya hazwan memang uni.. satu dalam malaysia tu.. hehehe

Dee said...

bestnya bowling 1 family..

Zyma Saad said...

Main bowling mmg best....tapi bila bola nya masuk longkang & terpeleot, hmmmm....hampehhhh!!!

;)

zino said...

Dee
dia orang ajak lagi hehe

zyma
tak pe boleh gelak ramai2 hehe

DeeN said...

Wah! Bergaya sungguh adik kita neh. Jangan sampai tergelunsur skali ngan bola udah ler. Hidup Hazwan! Hehe..!

cikMilah said...

ulaq besaq....!!!tengok gambaq pun dah geli tengkok!
hahaha, gaya cute! Zino patut zooom tengok mulut Hazwan camana!