Thursday, December 17, 2009

nasi padang..

hari ni sekali lagi dapat makan sedap.. kali ni ada sorang engineer zino tu bawa , sebelum tu melawat tapak.. bila dah lapar dia bawa ke satu restoren ni.. ini firstime sampai .. nama restoren tu pun macam ada legenda.. puteri bongsu batam... terletak di tengah pusat bandar.. rasa nya sebuah banglow di jadikan restoren..

nasi padang.. masakan minang.. kalau siapa yg dah biasa makan nsi padang tau le kaedah macam mana dia orang ni hidang.. dia akan letak bermacam lauk di atas meja tu.. dalam piring yg kecik. tapi ada pelbagai pilihan la.. tapi kita boleh juga oder lauk yg mana kita nak.. kalau tak nanti penuh meja di letak piring hehe.. ikut kaedah nya piring yg kita usik atau cedok je yg akan di kira .. kalau tak sentuh kira tak bayar.. tapi kalau yg kita oder kira semua la kot..

makan kat restoren ni boleh tahan juga .. bertambah juga la tadi.. mmm ada sesiapa yg nak belanja zino boleh le bawa ke sini nanti hehe.. kata kawan zino tu harga pun berpatutan.. harus datang lagi dengan famili lepas ni.. hehe

13 comments:

sI tEDI said...

nasib baik x de gambar..
tgh lapo ni!

tulipurple said...

wahh...rezki lg tu alhamdulillah,cuba ukur pinggang tu ada perubahan tak?hihi...ni kodai kek mano pulak tu?

Mr PenyuBiru said...

tu la seb baik takde gambor.hehe

en_me said...

katnerr tewww.. uhuhu

zino said...

si tedi
tak sempat nak tangkap gambar hehe

tulipurple
seluar semakin ketat hehe kedai nya masuk ikut jalan Yap Kuan seng..

penyubiru..
kalau zino ulang ke sana pasti akan ada gambar hehe

en.me
jawapan di atas..

Leeya said...

saya penah sekali makan nasi padang di melaka..order lauk yang nak..paling suka daging salai..perghhh..mmg sedap..

Kak Elle said...

takde gambar ke...putri batam eh?

cikMilah said...

kat mana tu...sy suka nasi padanag tapi di Png ni, belum jumpa resoren nasi padang yang sedap..

cikgu_math said...

makan nasi padang berbelas-belas tahun yang lepas... kat mana nak cari kat KB ni?
Tak kan nak terbang kesana?

Dee said...

kalo ada gambar kan best uncle..leh meleleh2 air liur..hahaha..

pB said...

Salam Bro

Selamat Tahun Baru

Dan

Selamat Hari Jadi

pB said...

Lama dah tak ber TT ...

arrange larrrrrrrr

Zareda Norman said...

zar suka nasi padang kat kg bharu.. huhuuhu lamanya tak jejak kg bharu syurga makanan