Friday, April 16, 2010

have laptop will travel...

gambar ini di kendit di sebuah restoren
makanan segera..tanpa izin
tuan nya...

telah menjadi satu trend kemana mana kita pergi kita akan melihat pemandangan macam ni.. nampak masing masing sibuk dengan tugasan , sehingga tak sempat nak minum makan pun walaupun masuk kedai makan..hehe apa yg lebih penting mereka akan mencari cafe atau restoren yg ada WiFi dan ada kemudahan plug point supaya boleh "sembang" lebih lama di restoren tersebut.. gaya mereka semua ni macam student.. tapi dari pemerhatian zino tadi bukan semua student .. ada juga mak student dan bapak student.. hehe

yang penting mereka ni seolah olah mentelaah pelajaran atau sedang menulis tesis yang tak habis habis.. sekurang2 nya itu tanggapan kita bila melihat masing masing bagitu tekun mengadap laptop masing masing..

tapi bila adik pegi meninjau dengan lebih dekat , kemudian dengan tersenyum adik datang memberitau.. abah.. dia orng tu main farmville.... oo alah hehe

10 comments:

Zareda Norman said...

kalau pi kopitiam bangi, ramai org termasuk yg pakai baju kerja lagi dok mengadap lappy.. hehehhe zar pun kengkadang tebiat jugak ngadap lappy kat kopitiam

zino said...

kamu serupa hehe

Aleeya said...

ahaah sy pun kdg camtu gak ..tapi guna hp jek hehe

thunbergia said...

wifi dimana-mana kanns,

salamm,

aNIe said...

Hahahah...kalau internet sakit kat rumah...kita pun pergi menuai di Cafe berdekatan...hahaha

xiiinam said...

ckLah bawa henpon saja...ringan sikit. He..he..

Pak Ngah: said...

:: salam..benarkah bagai dikata orang..kewujudan dan penggunaan laptop semacam merobek dan mencarik sedikit sebanyak saluran komunikasi dan ikatan kekeluargaan di rumah dan di tempat kerja..

Mak Su said...

hehehe, rajinnyer berkebun

~mrs azmi~ said...

bilamana nama bercuti semua kutinggalkan.... bawak hanfon ngan camera jek....

生魚片Alex said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社