Tuesday, April 13, 2010

terserempak

sesuai ke tajuk macam tu.. ?? lepas habis baca boleh jawab ya.. hehe.. malam tadi tetiba sesaorang menegur.. biasa la kerana menjaga adat sopan bila di tegur kita menyahut.. maka bermula lah satu cerita.. soalan dia bertalu talu datang.. semua nya berjaya di jawab dengan berhati hati.. maklum la tak kenal pun lagi..
tetapi perbualan seterusnya makin menerangkan segala yg tersembunyi dan kabur.. dan perbualan dari JB dan KL menjadi semakin dekat sehingga ke SEMENDA.. apa itu semenda Maksu boleh jawab, Erna pun boleh jawab.. hehe.. itu nama ringkasan sekolah kami dulu.. semakin teruja nak tau lebih lanjut siapa kah?? dan akhirnya terungkai juga .. rupanya classmate mem masa sekolah dulu.. bila minta mem mengesahkan dia pulak dah agak kekaburan.. nama nama lain yg di sebut semua nya sahabat mereka semua.. hehe maklum la dah lama kot..
so agaknya lepas ni akan berlaku reunion antara mereka.. yg ni Erna yg boleh jawab hehe.. kalau ado sok den tumpang yo lah.. hehe.. itu lah satu kelebihan Facebook.. kepada Has nah.. semuga berjumpa semula dengan semua geng masa di SEMENDA dulu.. Erna boleh atur kan tu hehe.. so ok.. boleh ke guna tajuk tu...hehe

13 comments:

atty's said...

tu yg best bermuka buku..leh jumpa kekwn lama..

Masy said...

pebende SEMENDA tu hehehheh

thunbergia said...

sungguh bagus facebook, yang jauh kita dekat2kan, yang dekat kita rapat rapatkan, kannns

salamm zino,

Zareda Norman said...

terima kasih facebook.. ehheh

zar dha jumpa geng vista, tgh kumpul geng USA, geng args dan macam macam geng lagi.. semuanay kerana FB.

Zino, tak lama mem mesti ada akaun FB punye.. ehheh

Mr PenyuBiru said...

SEMENDA tu Sekolah Menengah err...JaNDA kut? hehe..

Mak Su said...

ssshhh, rahsia ler abang ngah, jangan koba an kek oghang. kan eden ni pomalu :)

hehehe

hari tu kitorang reunion, batch eden, nanti nak buat lagi, seronot

aNIe said...

The power of Facebooking...hehehe...

Kita jugak yang tak terjumpa lagi kawan2 sekolah...

kak Erna said...

amboi..amboi..amboi..pandai yo mengonokan orang..buekan la..wakil mem..se ikut yo...

ikan emas said...

SEMENDA ???

macam tau je sekolah mana ni..

kat PP selangor kan??

zino said...

atty
betul tu..

masy
singkatan nama sekolah hehe

thunbergia
salam..

zar
dah suruh buat dia tak minat lagi hehe

penyubiru..
kurang tepat hehe

Mak su
oops hehe

anie
nanti jumpa la tu.. hehe

erna
biar la org segemban buek hehe

ikan emas
kat NS hehe

Dee said...

itupun tujuannya kan uncle bila masuk fb nih..nk cari kwn2 lama semula..

leeya said...

mmg sy guna mukabuku tu utk cari balik kwn2 lama.. :)

MULAN said...

fuuh.. terkejut tengok gambor baru.. one great photo..

fb dapat cari kawan lama kan..