Sunday, April 25, 2010

Qaisara dan Arifah

gambar no. 1

gambar no.2

malam tadi kami ke dua distinasi..
memula ke Puncak jalil kerana gambar no 1
kemudian ke Putrajaya kerana gambar no 2..

tu je lapuran pagi ni..
sekian terima kasih..

6 comments:

silversarina said...

laporan yang amat comel ... have a nice weekend !!

xiiinam said...

....tambah pantun la sikit zino!


:)

sI tEDI said...

selalulah kena ke sana kan?

sbb ada budak comel ini!

cHeRyNa PiReS said...

rasa macam persatuan bahasa melayu pulak:P

Yunus Badawi said...

Cucu baru 2 org bolehlah ke rumah kedua2nya dalam masa satu malam. Nanti kalau dah ramai, seminggu pun tak cukup hehehe

Zareda Norman said...

tak lama lagi tambah gambar no 3 plak