Tuesday, July 21, 2009

alam sekitar

















lupakan dewan yg sejuk, lupakan perbincangan yg hangat,
mari kita lihat alam sekitar yg indah dan damai....

21 comments:

sakurasa 2 said...

Indahnya saujana mata memandang...

pB said...

bawak ler blanket masuk dewan ....

ZARA 札拉 said...

hehehe~

comel2~

xiiinam said...

Tengok gambar pun jadileeeee...

^ez^ said...

cuci mata...

zino said...

sakurasa
sesekali jauh dari kotaraya terasa seronok tapi esok dah nak kena turun hehe

pB
nanti orang ingat ZORRO pulak hehe

zara
kalau datang saksikan sendiri lagi seronok tu hehe

cklah
apa nak buat ya tak hehe

^ez^
datang sini bawa kamera tu banyak gambar boleh tangkap hehe

Kak Elle said...

alam sekitar yg nyaman sekali:)

zino said...

kak elle
sejuk dan nyaman..

Sasha said...

segar & nyamannya suasana...

maklang said...

indah dan nyaman sekali...cantek bunga raya tu...

~~Noly said...

wahhhh indah indahhh..bestnyeee..
rasa nyaman la pacik..hehe

lupekanje said...

sesekali tgk flora dan fauna.. uuihh...nyaaaamannn kan.

zino said...

sasha
sangat nyaman..

maklang
bunga di tepi jalan menuju ke hotel

noly
sengaja meredah hutan utk melihat keindahan alam sekitar hehe

lupekanje
memang.. satu adventure..

Dee said...

alam yg indah...

INTAN said...

dh lama x tgok bunga raya live....

zino said...

Dee
sungguh indah kalau kita hargai nya..

intan
tak kan nak naik atas nun tengok kot hehe

tintaHati said...

salam pak zino...lama tinta tak kemari....sibuk dengan korje...bila lah ada can nak jejln menikmati alam sekitar mcm ni..haihh

Masy said...

rasa nk tido plk hehe

noorlara said...

bersyukur kerana masih banyak lagi ruang di dunia ini yang indah, nyaman lagi mendamaikan..

kcynodia said...

jom tengok pertandingan debat alam sekitar sabtu ni kat UTP, perak...

kcy akan pegi nanti ke sana...

Zareda Norman said...

cantik pemandangan tapi zar lagi suka CH