Wednesday, July 22, 2009

hadiah...

Sebelum ni zino pernah cerita kena ganti bos jaga opis, bila bos balik dari CINA dia bagi zino hadiah ni.....






dia kata thanks u sebab zino bantu dia uruskan opis selama 10 hari... macam macam hal berlaku tapi semua di tanggung beres hehe.. bila balik dari genting zino tengok atas meja ada satu sampul.. bila di buka rupanya zino dapat hadiah , ini lah hadiah nya...




terima kasih pB, kerana sudi bagi hadiah tu.. lepas habis buku yg sedang zino baca sekarang zino akan baca buku ni.. tentu dah ramai yg dah baca buku ni kan.. sekali lagi terima kasih... ada tak sesiapa lagi nak bagi zino hadiah? hehe

23 comments:

Kak Elle said...

Rezeki tu zino dapat hadiah:)

Ajzie said...

Ahha la rezeki...

pB said...

rekji jangen di tolakkkkkk

zino said...

kak elle
betul tu..

ajzie
betul betul

pB
bukan tolak nak lagi ada lah hehe

♥miss zaza♥ said...

dpt hadiah dr cina tu ;D

© EM Muhammad/Oshun Muhammad said...

Bestnya dapat hadiah...

joegrimjow said...

nak adiah jugakk
huhuk

UnGu VioLet said...

dapat hadiah yer.. congrats!

silversarina said...

Cantik hadiah tu, jauh pulak datangnya ... bila birthday zino bagitau awal2 sebab nak bagi hadiah ni :)

~~Noly said...

noli adiahkn pacik doa yer..lala~

zino said...

zaza
hadiah jauh tu hehe

opah
memang best..

joe
nak juga ke hehe

unggu voilet
rezeki hehe

silversarina
tak lama lagi tu hehe

noly
tq.. amin..

Zareda Norman said...

zino

zar dah baca buku tu.. 2-3 bab yang akhir amat zar suka.. harap harap kami berdua suami isteri tu macam tu lah nanti

ZARA 札拉 said...

kopi tanpa gula?

cam menarik je tajuknya~

MOKCIK AZWA said...

Fuyooo...dapek hadiah lagik..seronoknya..

CuTeMiUt78 said...

wah..bestnya dpt hadiah ya

sya said...

Pandai dia pilih warna tie tu.. sweet aje

Dee said...

zino..dee dh baca buku abd jalil ali yg asam garam gula & kopi..lawak..skrg tgh baca..teh tarik kurang manis..yg kopi o tanpa gula ni lum..pinjam leh? wakaka..

KLMari said...

Bestnya dapat hadiah !!! Kerja bagus, dapatlah reward...you deserved it, bro !!!

xiiinam said...

Penulisan Abd Jalil Ali memang santai....dan kekadang seperti 'mengena' batang hidung pembaca....

Ada lagi satu tulisannya dalam "Asam, Garam dan Kopi". Elok dibaca oleh pasangan suami isteri terutama yang dah lama kawin...he..he..

atty's said...

murah rejeki zino..dpt diah ..

MULAN said...

moga sentiasa dimurahkan rezeki..

zino said...

zar
tak sabar nak baca buku tu

zara
nampak menarik... isi nya pasti juga menarik

azwa
rezeki hehe

cutemiut
bertambah le rezeki org yg bagi hadiah2 tu..

sya
bila tah nak pakai tu..

dee
boleh ..

klmari
thanks u..

cklah
nampak gaya kena cari nanti tu atau ada yg nak bagi hadiah ke hehe

atty
semuga murah juga rezeki yg memberi

mulan
amin

neezareef said...

dah melaram ngn new tie lom