Sunday, July 26, 2009

kata nak ke JJ

sejak pagi tadi mem sebut nak ke JJ nak beli barang keperluan.. tapi sampai sekarang masih belum bergerak.. ada je kerja yg di buat nya... last last zino tengok dia dah tertidur kat atas tu mmmm ..sabar je lah..

25 comments:

Yunus Badawi said...

Zino pergilah tolong mem buat kerja tu barulah cepat sikit siap dan dpt pergi JJ. Ini tengok aje hehehe

Yunus Badawi said...

eh aku firstlah kali ni. Tak ada pertandingan ke zino?

silversarina said...

Laaa tak pergi lagi , jadi ke tu pergi lepas mem bangun tido ???

^ez^ said...

mem penat tu uncle.hehehe...

yginsaf4 said...

fenatt tewww..

INTAN said...

tido tanda protes kot...hehehe

bEEdLE d' bARd said...

haha..mem mrajuk zino xmau tlg buat keje

zino said...

YB
kalau zino tolong lagi lambat selesai hehe

silversarina
dah selesai tugasan di JJ tadi minta hazwan kejutkan mak dia hehe

ez
tu le kasi can dia baring sekejap lama pulak kejap tu hehe

en,me
agaknya la..

intan
ya ke ? tak perasan pulak hehe

beedle
haha... zino dah bantu apa yg patut hehe..

adibah said...

kesian mem kepenatan...

Pak Ngah: said...

:: salam... kita sekadar merancang... ada hikmah di sebalik terlewat sedikit tuu...

cikMilah said...

mmg camtu..kerja sambung bersambung..baring kejap, terus lelap...anyway, misi Jusco selesai jugak kan...

zino said...

adibah
bila cuti lagi banyak kerja hehe

pakngah
memang betul bila lewat keluar kurang le masa utk berbelanja maka tak ada lah padat sangat trolley tu hehe

cikmilah
akhirnya berjaya juga menambah kekayaan JJ hehe

pB said...

apa yang dibikin sampai tertido tido nie??

loteh benor Mem nie...

pB said...

apa yang dibikin sampai tertido tido nie??

loteh benor Mem nie...

Dee said...

penat tu zino..sian mem..

~mardihah~ said...

cian dia. Penar kemas..penat uruskan rumah tangga..banyak pahala orang perempuan ni...kan?:)

Masy said...

ehehehehhehe sampai tertido2

neezareef said...

wah smpai tertido mem tu..tuan beso tgk je ke...msti mem wat keja sorang2 tuh

zino said...

pB
biasa la ... kemas rumah seminggu sekali hehe

Dee
itu la lepas rehat baru ke JJ..

mardihah
betul tu..

masy
banyak urusan hehe

neezareef
tolong juga yg mana patut hehe

CuTeMiUt78 said...

wah.. kepenatan sgt la tu.. smpi tertido tu.. :D

tentangseseorang said...

takpa boleh rilek. ehehehe

Ada Ayrissa said...

sian mem..
poi JJ dlm mimpi ajolah uncle :D

Abang Long said...

Pergilah tidur sama ... hahahaha

KAMATO said...

tu namanya rezeki....

Zareda Norman said...

kesian mem.. keletihan..