Tuesday, July 21, 2009

misi di teruskan....









Diluar sana berkabus maknanya cuaca agak nyaman, walaupun tak berapa sejuk.. kalau kat puncak sana harus lebih sejuk.. tapi di dalam dewan tetap hangat dari pagi sampai ke malam.. malam ni sampai jam 12 lagi.. nasib baik hotel ni bagi laluan internet free.. so tak ada lah terputus dari dunia di bawah sana hehe..

ok lah hari pun dah malam.. selamat malam.. esok ada lagi program...

22 comments:

Abang Long said...

Memang serono ... lepas program masuk bilik dan rehat ... boleh menulis

neezareef said...

ok la tu sempat wat siaran tertunda dr puncak

MOKCIK AZWA said...

cantik sungguh pemandangan di luar hotel tu ek..macam dalam citer filem ajer.

sib baik ada talian internet free...klu tak ngantuk masih boleh bertenet..kan kan kan

MOKCIK AZWA said...
This comment has been removed by the author.
pB said...

ketat tul jadual

memang tak ada masa nak bercanda , nampaknya

ZARA 札拉 said...

heheh~

seb baek masih dpat blogging kan Uncle?

silversarina said...

Walau berkabus dan hangat suasananya , yang penting internet tetap ada :)

INTAN said...

hamoi...sioknya abg zino tuh

arsaili said...

salm...wahhh besnya...lama ker bersiaran langsung dari awana genting? ehehe

maklang said...

waaa...berkabus ye kat sana..lama betul tak ke Genting..

sakurasa 2 said...

zino
sakura suka pemandangan yang berkabus...

Mr PenyuBiru said...

jeles aa ni!! hehe

yginsaf4 said...

mcm sthing wrong jerr kat laptop teww patutnye tunjuk blog 'payakumbuh1' ghitewww.. ekeke

KAMATO said...

teruskan demi bangsa dan negara

Princess Liyana said...

hi hi hi..best tu...;)huhu

Masy said...

dlm bilik pon berkabus huhu

Angah said...

uishhh syoknya duk lam kabus..

Dee said...

bestnyer..tidur mesti diulit intan nih..

Ajzie said...

amboiiiiiiii best nyaaaaa

xiiinam said...

Selamat terus berdingin-dinginan.....

Jard The Great said...

hotel berapa bintang neh ek? ehehe

Zareda Norman said...

zino

tugas didahulukan nanti ada pulak yg kata kita ni kerja mengabiskan duit rakyat jer.. ehheheh