Saturday, January 24, 2009

permintaan adik



ini adik...dia nak ke rumah mama.. sekejap lagi nak ke sekolah... pasal tu muka dia cembeng je.. hehe

ayat tu adik yg suruh letak.. hehe

kepada semua selamat bercuti dan selamat berehat.. kepada yang balik kampong.. selamat balik kampong... berhati2 di jalan raya .. anda mampu mengubah nya..esok den pun nak balik ada kenduri kawin di ghembau..

22 comments:

Kak Elle said...

Selamat bercuti panjang...saya duk rumah aje makan limau yg belambak tu...hehehe

zino said...

kak elle
kalau tak boleh habis export le ke KL hehe

atehlaila said...

Selamat Bercuti..selamat makan kenduri...( rasa mcm nak buat nasik minyak lak esok)

cendawanintim said...

selamat bercuti uncle...

zino said...

atehlaila
elok juga tu..

cendawanintim
tak berjalan2 ke mana mana ke

^ez^ said...

hati2 di jalan raya! :)

zino said...

ez
inshaAllah terima kasih..

RaFFLeSiA MeRaH said...

alahai muka adik....memang betul2 cembeng lerrrr, jgn nangis dah la yer dikkk....slmt bercuti....

syareena said...

org rembau ye?

zino said...

rafflesia..
setiap pagi macam tu la.. 5.45 dah bangun.. mandi lepas tu ke surau sebelum hantar rumah mama.. lepas tu bersiap utk ke sekolah hehe..

syareena
ya.. syareena org sana juga ke?

Neeza Shahril said...

mama tu sape zino?
selamat bercuti.. :)

Tie said...

Selamat bercuti...jangan lupa jalan balik pulak..hihi...

zino said...

neeza
mama tu kakak yg jaga hazwan.. dia panggil mama..

tie
ada dua hiway.. susah nak lupa jalan pulang tu hehe

xiiinam said...

salam...
terima kasih kerana menziarahi ckLah yg sedang dilanda demam...Suspen,ingatkan budak!!!
ckLah dh selongkar blog ni....blog yang mesra alam!
Jumpa laie...

zino said...

xiiinam
terima kasih sudi datang sini.. demam mcm mana?

DrSam said...

salam ukhuwah,

selamat bercuti. cantik gambar tumah kampung kat title blog tu. rumah siapa tu?

AZWA said...

Alahai kenapa muka hazwan cembeng tuuu??? hehehe

selamat bercuti2an..tak berjalan2 ke arah pantai timur kerr??

Tokyo BLUE said...

wah.. senyum skit dik.. heheh selamat bercuti! yey

zino said...

Drsam
rumah mak di kampong..

azwa
bila kena paksa bangun pagi macam tu la muka dia hehe

tokyo blue
lepas 1/2 lagi ok lah tu hehe

su said...

tompoh tak jem kek nilai? torukkan!hik3!

ati2 memandu diperjalanan...

zino said...

su..
adik yg terperangkap... dia sms zino .. nasib baik baru nak keluar.. terus lencung ke LEKAS...

PerantauSepi1306 said...

aiyohh.. bro dating balik batu ke ;p