Sunday, January 4, 2009

Rumah baru...




sempena tahun baru 2009 ni
zino bercadang melangkah masuk ke rumah baru ni..
ramai yg zino tengok dah pindah ke rumah baru..
kalau selesa rasanya di sini lah kita sepanjang tahun ni..


dan gambar tu merupakan rumah mak di kampong..
di situ lah kami adik beradik di besarkan..
di situ juga kami berkumpul beramai ramai bila bila ada keperluan..
dan perjumpaan keluarga..

jom datang ramai ramai..

5 comments:

Jard The Great said...

waa...cantek la umah baru tu.. mcm kat homestay jer... hehehe..

slamat tahun baru en zino!!!

ps: mana satu blog yg ku sll masuk tahun lepas ah??

zino said...

jard the great..

rumah ni tak berapa nak siap lagi.. api air belum ada .. duduk lama sini mau kebuluran nanti hehe

PerantauSepi1306 said...

bro lepas ni nak link ke mana... yg baru ke yang lama ;D

wewit said...

Duduk rumah baru macam macam peralatan rumah kena beli, Jam dinding ekea dulu tak pasang balik ke? Lcd screen 70 " macam kat klcc tu tak kan tak letak sekurang kurang bolih video klip ke, dengar musik ke..

Mr PenyuBiru said...

ok ape rumah baru ni.

aku suka gambor umah kampung tu. so sentimental. aku rindukan bau kayu.huhu..