Monday, February 2, 2009

capati lah pulak..









seminggu dua ni si hazwan gemar capati la pulak hehe.. memula hari tu sekeping tak habis.. tapi semalam dua keping sekali oder hehe.. tengok la gaya dia makan tu.. seronok tengok berselera betul...abah tengok je lah nak tumpang dia tak bagi ini adik punya.. hehe

31 comments:

xiiinam said...

Asyiknya dia menghayati....

Err..ckLah sampai sekarang tak boleh masuklah capati tu. Paling-paling lalu pun, roti telur dengan Nan.Tosey ka..puri ka...vadai ka...belum bisa terima!! Makanan Cina...suka pulak!

zino said...

zino ok je.. memula tu dia cubit mak dia punya lah tu lama2 dia pun jatuh minat hehe

Neeza Shahril said...

favorite neeza tu.. ;)

takpelah hazwan.. abah tengok pun dah kenyang hehehh...

SoFie NuR said...

capati...baru je makan time lunch tadi...tak sangka adik pun makan capati jugak...ade geng ni...hihi

pB said...

kedekut nyer adik ...


tak nah share ,,,

en_me said...

sonok tengok anak makan berselera .. kannns

Zareda Norman said...

ambui adik, makan capati tak pandang kiri kanan tu.. lepas ni suka makan apa plak yer dik?

ibuVouge said...

sedapnya tgk dia makan...

PerantauSepi1306 said...

shapatiiii mmg sedap.... tengok hazwan makan auntie pon rasa nak satuuuuuu, bleh kah :D

AZWA said...

Makan capati pulak hazwan ye..sampai tak toleh kiri kanan dah tu hehehe

uwwaaa...terus teringin nak makan tosei la pulak huhuhuhu

~ yus ~ said...

berselera tgk dia makan...tak nak share pulak tuh..hihi

kalau Aqil suka roti telur..

Kujie said...

erk..dtg rumah baru terus dpt makan...hehehe

Masy said...

dah lama x mkn capati.. rindunyeeee huhuuhuhuuh

Mak Su said...

aik? awat? suka tengok padayappa ker lately?

Jard The Great said...

try roti naan la plak.. mesti die suke.. hehehe

CuTeMiUt78 said...

wah.. betul2 menghayati capati tu..

KAMATO said...

ni mungkin ada keturunan mamak ...he he

zino said...

neeza
tengok dia makan boleh kenyang hehe pasal dia susah nak makan. memilih

sofie nur
nanti boleh belanja adik capati ya hehe

pb
kalau dia punya jangan lah tanya.. hehe

en.me
memang tambahan macam hazwan yg memilih apa yg nak di makan..

zar
lepas ni entah apa pulak yg di minat hehe

zino said...

IV
nasib baik dah lepas ngidam ye hehe

perantausepi
datang BTR boleh hazwan temankan makan sama hehe

azwa
kena oder lah petang nanti hehe..

yus
dia kata kalau abah nak abah oder la sendiri hehe

masy
lepas ni cari kedai mamak hehe

maksu
hari2 mamak mamak hehe

zino said...

jard
agaknya lah tu...

cutemiut
sodapppp hehe

kamato
nak kena check roots tu hehe

Kak Elle said...

bukan main syiok lagitengok si Hazwan makan...lain kali amek video biar puas kita tengok dia makan macam slow motion aje kan.

RaFFLeSiA MeRaH said...

elok arrr mkn capati dari roti canai, kolestrol pun kurang....

Mamamanja said...

lama x makan capati

maklang said...

memang menghayati betul tu...

Zabs said...

Salam Zino,
Ada juga beberapa bulan dulu nak elakkan roti canai, mula makan capati pulak. Tapi tak lama, betrukar dengan sendirinya ke roti canai semula...

adibah said...

Pandai hazwan makan capati.. saya sendiri susah nak jadi penggemar capati.. sebab dah jadi peminat tegar roti canai. Aduhai..

Yunus Badawi said...

Hazwan makan capati cicah dgn apa tu? Nampak menyelerakan. Hujung minggu ni nak cari capatilah pulak.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

amboi sukanyer hazwan makan capati, sungguh asyik duk pekena itu capati

Ada Ayrissa said...

terliur den....

Dee said...

kita pun x suka capati..roti canaileh lah layan..

Aleeya said...

kiyutnye aksi dak hazwan nehh, nak culik dia bawak balik umah leh tak.???