Thursday, February 12, 2009

why no line ???

Semalam seharian tak ada line di rumah?? why?? mula lah nak marahkan telekom hehe.. tanya fizah..

sejak bila tak ada line ni?
kita terlanggar line..!
terlanggar line?? habis tu?
line dah putus..
pulak dah...

so sebentar tadi mac gyver pun menjalankan tugas.. akhir nya talian berjaya dipulih.. kan.. kalau tak terputus hubunga seluruh dunia ..


memula perasan kenapa ada lampu yg tak nyala...why??


macam mana boleh putus... ganas nya..


line telah di pulihkan..

33 comments:

intan.dayana said...

ganas nye..sape la gerangan yg memutuskan itu kn...??
huhu~

Neeza Shahril said...

terlanggar ke gitu??
atau ada kucing makan line tu heheheeee..

Princess Liyana said...

hi hi hi..tahniah!dah btolkan line smula;)

xiiinam said...

nasib baik tak kena renjatan...he...he..

smlm celcom broadband pun hampeh...

zino said...

intan
talian berlingkau depan pintu.. fizah yg langgar hehe

neeza
kucing kepala itam..

liyana
biasa alang yg punya urusan..

xiiinam
sungguh bernasib baik...

intan.dayana said...

len kali kemaskan la..tamau smpai berlingkau2..huhu~

Kak Elle said...

wah zino tikus makan wire eh....hehehe

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

wah!!

terer lah..boleh fix sendiri tu!

Zareda Norman said...

Fizah gado dengan boipren tu sampai putuskan line.. ehheh gurau jer.. :)

Tapi mec gever bandar tunrazak memang terer ler..

zino said...

intan..
kemas dah.. sekejap tu sepah balik..

kak elle
tikus besau hehe

zara
yg kecik2 macam tu ok lah..

zar
mac gyver sebenar hujung minggu baru ada hehe

en_me said...

hi abang zino tewww.. arini friday the 13th.. ati2 dijlnraya.. salamms dr me dikejauhannnns..

Masy said...

kene ketepikan sket wayar tu abah angkat. ehehe. sy kat sini pon tsepak wayar telefon sampai putus aritu. abeslah harta opis hahahahaha

zino said...

masy
opis punya sepak galak kali pun tak apa hehe

intan.dayana said...

haha~
payah mcm tu..kemas sekejap pastu sepah balik...hiks~

Dee said...

ada tikus geget ke zino?

manje said...

huhu gns2... line pon leh terputus... hehe slalu tikus aje suke menggerit... :)

Abang Long said...

Berapa lama si Mc Gyver nak menetap di Malaysia ?

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

semalam hari geram kita, satu ari payah benor nak upload gambor, dah petang sikit baru dapat

zino said...

intan.
tu le masaalah nya.. hehe

Dee
tikus besau hehe

manje
tikus pun takut lalu situ hehe

abanglong
selagi khidmat di perlukan kot.. hehe

crazy beautiful..
ada masa2 dia maleh sikit kot hehe

DeeN said...

Wah, mekgiber yg hebat! tepuk! Tepuk!

Jard The Great said...

bagus2.. kalo ada masalah.. kita kena la serba tahu.. bole survive di mana2 nnt.. hehe

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. sapa la yg terlanggar line tu.. tapi tgk bkn cam kena langgar je.. macam kena sentap..

arsaili said...

salam..fuhhh nasib baik la multi tasking..leh jadi electrician..ehehe

arsaili said...

salam..fuhhh nasib baik la multi tasking..leh jadi electrician..ehehe

zino said...

Deen
nasib baik mudah je...

jard
betul tu..

cutemiut
bukan langgar sepak.. hehe

arsaili
dah layak ke macam tu hehe

Mak Su said...

tak da line boleh mati kutu

sya said...

Uik macam dikunyah kucing atau tikus aje wayar tu..

Kujie said...

ade tikus ke?

sik baik bkn tikus membaiki labu

su said...

geram ke hape tu sampai leh putus kat bhgn tuh! hehe

zino said...

maksu
betul..

sya
ada kaki yg gagah menyepak hehe

kujie
nasib baik tak ada labu..

su
entah le...

Zabs said...

Salam Zino,
Ada orang nak hadkan masa berinternet anda....Janganlah duduk depan komputer sampai lewat malam.

Princess Liyana said...

hehe..tkpela..elok jgak kan line tu;)huhu

zino said...

zabs..
agaknya lah hehe

liyana
nasib baik la..