Sunday, May 17, 2009

arnab yg comel...





baru sat tadi zino dengan mem pegi ke rumah ipar .. nak pinjam satu buku utk fizah.. anak ipar ni ,sepupu fizah baru lepas SPM.. result amat cemerlang, dan telah pun menerima tawaran biasiswa ke luar negara.. syabas Azrin.. pegi kemana dan bila kita tunggu maklumat yg bakal datang bila bila masa..

tapi nak cerita dulu tentang sekor arnab yg di bela.. cukup jinak, suka melompat, suka sondol kat kaki , suka bergurau.. suka kejar orang hehe.. mem terlompat di buat nya bila buka pintu di sambut arnab yg jinak ini hehe..nak tangkap gambar pun susah asyik melompat mengejar mem ke sana ke mari hehe

anda suka arnab yg montel ni..? hehe

38 comments:

^ez^ said...

comel!!!!!!

nak culik ar arnab tu..hehehe..geram jek tengok. =P

zino said...

memang comel dan montel.. zino pun rasa macam nak bawa balik.. hehe

Mr PenyuBiru said...

gebunye arnab tu. dapat di Sya, habis la kena buli ngan anak aku.hehe

kcynodia said...

nanti, kalau arnab tu berak, rajin x nak cuci?

xiiinam said...

Salam...
kat rumah ckLah ni pun ada dua ekor...
hari-hari kena kelebek si Nuha dengan 3 orang anak jiran tu...sampai naik lunyai...

Pernah makan daging arnab tak?
ckLah tak sampai hati nak telan...
terbayang makan daging kucing...


tahniah untuk anak buah yang cemerlang tu...

sakurasa 2 said...

zino
cantiknya arnab yang montel tu ...

aNIe said...

Arnab memang comel...lebih2 lagi yang jinak...tapi cik abang tak minat binatang berbulu...jadi suka camaner pun tak leh pelihara...hehehe

Yunus Badawi said...

montel betul arnab tu. tapi saya takut bulunya masuk hidung anak2 kalau bela arnab.
takpun mahu mati kena luti oleh Adam arnab tu hehehe

lupekanje said...

memang comei...sama comel dgn ikan guppy acik...hehhe..
tringat pulak kat kucing acik duluuu..
Amot, jojo, jj...

INTAN said...

suka!!!..tp nk bela tu mcm susah skit la...bahaya keselamatan dia d tangan 2 hero d rumah ni

Kak Elle said...

maaf saya tak minat apa2 segi binatang...hehe

~~Noli said...

besarnyee..
dlu ade bela arnab..tp pas dier ggt tgn noli..noli xmo bela dah..
kecik2 dlu..hehe

yginsaf.com said...

chomeyyynyerrr arnab tewww..

Zareda Norman said...

comelnya...

goreng pun sodap.. hahhahahha

Masy said...

masa kekecik dulu, sy dgn arwah abah siap round kat kampung - cari arnab hahaha. kebetulan jmpe org yg bela arnab tapi dia takmo jual le pulok huhuhu

masa kat itm ade mmber bela arnab. tp mak aihhh oleh kerana tuannye x berapa rajin nk mandikan n cuci tinja, giler busuk arnab yg kiut tu. hurrmmm~

ez said...

comelnye..gebu...arnab tu..heeh

arryani said...

warghhhh, jangan dekatkan dia pada saya....boleh meroyan jadiknye...

Abang Long said...

Zino pernah makan daging arnab ?

noorlara said...

nape bela sekor jek, arnab cepat mebiak takde hasrat nak buat bisnes jual daging arnab? Lumayan bangat!

Jard The Great said...

dulu pernah ada pet arnab.. huhuhu....

tp susah gak nak jaga.. baik jaga kucing.. hehe

zino said...

penyubiru..
harus kurus arnab tu hehe

keynodia
rajin bela rajin la urus hehe

cklah
burger arnab kegemaran fizah hehe

sakura
jinak pulak tu geramm je.. hehe

anie
tengok je lah hehe

YB
dapat kat adam lunyai la arnab tu hehe

lupekanje
mana pegi kucing tu..

intan
bela hero tu la dulu hehe

kak elle
elejik ke.. hehe

noli
merajuk la ya hehe

en.me
benar

zar
sampai ke hati hehe

masy
ada yg rajin mandi kan tu..

ez
di pelihara rapi tu..

aryani
arnab tu nampak orang dia datang sondol hehe

abanglong
pernah..

noorlara
kena ada kawasan besar la kot..

jard
arnab boleh goreng hehe

sya said...

Arnab tu suka kat mem Zino.. sana sini mengejar dan melompat

adibah said...

dari jauh memang nampak comel je..
kalo dekat.. geli lerrr!!!

Princess Liyana said...

Comellnyer zino arnab 2.huhu geram tgk

zino said...

sya
arnab jantan kot hehe

adibah..
sekali dia lompat.. adibah pun lompat sama hehe..

liyana
kalau di usap dia buat gaya manja dia hehe

Dee said...

cute..tp dee takutlah..dee penah lari lintang pukang masa kat taman arnab di bukit tinggi..sbb arnab kejar dee..masa tu dee pregnantkan fifi..hihihi..

Mak Su said...

huhuhu, eden penggeli ler...tak suka sebab dia suka sondol2 kat kaki.

SoFie NuR said...

comel n gebu arnab tu..tapi nak bela rasenye tak kot..huhu

bEEdLE d' bARd said...

comel nyer!! tp arnab x busuk ke ek?

zino said...

Dee
teruk nya...hehe

maksu
arnab tu suka menggesel hehe

sofie nur
kalau fizah dia cari burger arnab hehe

brrdle
ok kena mandi kan selalu la kot hehe

ulliaz_rin said...

arnab kite memang comel, heheh

terima kasih Pak Tam, doa-doakan kite yeh..

zino said...

ulliaz-rin
semuga azrin terus berjaya bila berada di perantauan nanti.. inshaAllah..

CikguZue said...

dulu2 pernah bela arnab ni, tapi tak lama...mati. huhu...tak pandai bela kot.

Neeza Shahril said...

memang comel dan gebu..
kalau disembelih mesti banyak isinya heheee...
tapi neeza tak nak bela dia la zino..
nanti bulu sepah-sepah..

intan.dayana said...

nk arnab satu bOle x..??

intan.dayana said...

pelisssss..

Mamamanja said...

alahai comelnya.. geram tengok

PerantauSepi1306 said...

tomeinye arnab ni... eiii geyammsss nengok ;D