Saturday, May 23, 2009

dari melaka...

tugasan hari pertama dah selesai.. tugasan hari kedua akan bermula tak lama lagi..


ada dapur tapi tak masak pun..


ada tempat rehat tapi tak sempat duduk pun..


ada tempat tidur tapi tak puas tidur.. tugasan sampai tengah malam.. hehe

selamat berhujung minggu...

24 comments:

~~Noli said...

wahh..sgt bz yer..ish ishh..

^ez^ said...

selamat berhujung minggu uncle! =)

Kak Elle said...

hmm selesa tempat tu ni resort apa nama nya?kita selalu tinggal kat reveira resort kat plebang besar.

intan.dayana said...

best btOl tpt yg d sediakan..menarik!

Mr PenyuBiru said...

waduh! katil itu begitu mengamitku tido.tak sabar nak blk umah ni.huhu.

lupekanje said...

siaran lintas langsung dari Melaka...uwaaaahhhh...
heheh..
tk per zino...kojo...kojo... kendian2 blh bcuti....tgk cucu...main ngan cucu...heheh

xiiinam said...

Selamat berrrrrtugas!!!

DrSam said...

selamat berihat dan berhari minggu.

Princess Liyana said...

kalau smpt, rehatla..nk msk tu cm tk smpt.mkn kt restoran je..hehe slmt bhujung minggu;)

Zareda Norman said...

siap dapur bagai.. besnyer...

CikguZue said...

tgk katil tu...bum terus tidur...zzzz...best tu.

tintaHati said...

apa nama tempat ni...mcm cantik, selesa & menarik especially bilik tidur tu....

Neeza Shahril said...

syoknya.. boleh masak tu..
tapi kalau dapat makan free, buat apa masak kan hehe..

syareena said...

ramainyer blogger yg bz....

© Opah De said...

Alahaiii...
Kenapa tak bawak mem dan anak-anak sekali? Mesti ada orang guna dapur dan duduk kat ruang tamu tu... he he he.

zino said...

noli
bertugas demi negara

^ez^
salam hujung minggu juga

kak elle
mahkota hotel di belakang mahkota parade

dayana
kira ok lah..

penyubiru..
sabar sabar.. hehe

lupekanje
dah kojo nak buat cam amna kan hehe

cklah
thanks u

Drsam
berehat sambil bertugas..

liyana
duduk kat sini asyik makan je..

zar
sesuai kalau nak masak la..

cikguzue
bila habis tugasan terus boom..

tintahati
mahkota hotel belakang mahkota parada

neeza
makan saja kat sini..

syareena
ada musim la kot..

opah dee
dulu pernah bawa tapi mem tak larat nak layan kerenah anak kecik dia tu kalau abah tak ada .. last last duduk dalam bilik.. hazwan mula boring hehe

memanglumayan said...

ammvoiii abg zino, outstation ghitewww..

kirana said...

Errr... Kirana nak dapur camtu! Leh buatkan ke?

Sastri said...

salam uncle...

kena kerja di hujung minggu tak seronok kan... sib baik sekejap saja... :)

Yunus Badawi said...

Kalau kerja outstation ni biasalah mcm tu. Rasa tak berbaloi bayar sewa hotel mahal2. Nasib bukan duit sendiri hehehe

Kami masa duduk kat Mahkota tu pun dulu tak gunakan dapurnya huhuhu

zino said...

en.me
demi negara..

kirana
tak ada masaalah sediakan RM je.. hehe

sastri
sesekali ok la selalu boring la agaknya..

YB
betul tu.. kalau pegi sendiri cari yg berpatutan dengan bajet hehe

silversarina said...

Dulu biasa ikut cik abang, dia tak lekat dalam bilik, kita yang bahagianya dapat bergolek sana bergolek sini ..hihi.

arsaili said...

salam...besnya dapat makan asam pedas melaka..yummy

PerantauSepi1306 said...

bz gilersss bro kali ni... outstation yek..