Friday, June 19, 2009

doreyan



musim doreyan datang lagi....
ada sesiapa nak buat pesta doreyan??
jangan lupa jemput zino ya..
hehe

35 comments:

♥miss zaza♥ said...

naseb baek x suka durian ;P

btw uncle
kalau nak durian free pg je kutip kat umah zaza ;D

INTAN said...

owhhhh...tidak....doyan...larikkk

yginsaf4 said...

sodapnyerrr doreyan tewww..

Mr PenyuBiru said...

adeh! dorean. jgn lupa ajak aku sekali.

~~Noly said...

bestnyeee duyann!!!! nakk!!!

RahimSabah said...

Salam - Alahai dah musim dian pulak ko ?. Kek cni dian mahal , x dapek nak buek pesta , bengkok de eh. Kono soba yolah ... he he

Sasha said...

saya boleh abiskan sebiji durian dlm sekelip mata... sedapnya!!

MOKCIK AZWA said...

Nak join sekaki, dua kaki kalau ada pesta doreyan...siap ngan pulut dan santan sekalik...wow...

Zareda Norman said...

malam kelmarin baru lepas makan deroyan.. high kolestrol tu tapi sesekali oklah tu

Ajzie said...

jemput dtg Parit Raja.. mcm2 jenis ada.. nak yg baikkkkkkk punya RM5 sekilo.. tp mmg tak nyesallll la.. mmg sodappppp

Kak Elle said...

ingat zino yg nak buat ....

KLMari said...

Waddduuhhh !!! I loikkeeeee !!! KLM Baru balik Segamat minggu lepas, angkut sekotak besar durian bawak balik KL..kereta harum semerbak wooo..kehehehkehe

sya said...

Nasib baik kita bukannya suka ngan durian.. kalau ada pun makan seulas dua. Orang diabetes tak leh sentuh ni

neezareef said...

tetiap hari ngadap duyan..smpai naik mls nk mkn

silversarina said...

Kat pasar memang nampak banyak dah durian dijual...apakan daya saya tak dibenarkan makan ...huhuhu.

zue said...

nak jemput mkn durian ke?

sy dah puas mkn kat kg..ni tgh tunggu manggis masak pulak.

atty's said...

tu ar sapa buek pesta makan doyan jgn lupas jemput den ..

ez said...

sukenye kita akan doreyan itew...memang best sesagt...kang kalo nak wat pesta panggil sy ek..heheh

lupekanje said...

sodap eehh...tobal isik doyan tuhh...
misti 3 ulas dah konyang...
tingin doyan lagik nih..huhu..

Jard The Great said...

waaaa... aku nak durian gak!!!

zino said...

zaza
zino dah sampai ketereh ari tu hehe

intan
tak suka? hehe

en.me
memang sodap tu hehe

penyubiru
bila nak buat hehe

noly
kena set la hehe

rahim
lolap mato boli yo hehe

sasha
boleh buat pertandingan tu.. hehe

mokcik azwa
boleh tolong masak kan hehe

zar
semusim sekali je hehe

ajzie
bila boleh datang.. menarik tawaran tu hehe

kak elle
kalau zino buat nak datang ke? hehe

KLMari
itu lah nak pas sikit kat kami hehe

sya
sulas tak puas hehe

neezareef
anta rumah zino sikit hehe

silversarina
tengok je lah..

zue
saja lah tu hehe

atty
ok set..

ez
nak datang ke di jemput hehe

lupekanje
kat kg tak ado doreyan ke?

jard
nampak nya memang ramai peminat doreyan ni..

Ada Ayrissa said...

uncle,
kalo umah uncle hanya 1 jam jer dr umah den, wajib den serang tauuuu..
sodapnyoooooooooo doreyannnnnnnn...

Yunus Badawi said...

Jangan lupa jemput saya sekali. Zino organiselah durian party. Saya boleh join.

zino said...

ada ayrissa
wajib tu kalau tak dapat dosa tau hehe

YB
inshaAllah...
boleh bagi hp dalam zino2020@gmail.com

Neeza Shahril said...

kalau ada orang ajak zino, zino ajak neeza sekali ya.. heheh..

aNIe said...

Anie tak minat sgt doreyan ni...dpt seulas 2 pun jadilah untuk merasa...

Banyak ke doreyan tu zino...hmmm...seronok kalau ada kebun doreyan ye...

© Opah De said...

Alahai... opah dah 11 tahun tak makan deroyan. My favourite tu, Zino. Musim, ya sekarang. Nampaknya, kena balik Malaysia masa jerebu ler...

zino said...

neeza
ok.. cepat2 siap ya.. pack awal2 nanti lambat.. hehe

anie
doreyan banyak jual kat mana mana tu hehe

Opah
jerebu masih terkawal balik le cepat hehe

Kengkawan said...

masukkan nama kita sekali pakngah!!!!

Kaklong Syikin said...

salam,

masa sarat hari tu, cuit sikit aje isi doreyan, bukan apa takut melantak panas pula dalam badan, menambah kepanasan badan yang sedia ada bila dah trimester akhir..:)

su said...

lom sempat memborong doreyan lagik!
terliur dah neh! hehe....

zino said...

andak
set hehe

zino said...

kaklong
lepas ni boleh le makan kan hehe

su
jangan tak borong hehe

suhaila-ab said...

huh...buat terliur aku jekkk!!!!

zino said...

su
lepas ni pegi lah cari hehe