Saturday, June 6, 2009

lapur dari Ketereh

kami selamat sampai ke ketereh jam 9.00 pagi tadi angah datang jemput di airport . Perjalanam lancar . Jam 5.00 pagi dah keluar rumah alang le kena bawa kereta balik dan dia juga kena jaga fizah. Hotel yg di cari tak dapat so settle le kat rumah besan . Hehe

13 comments:

Yunus Badawi said...

Budu ketereh femes. Jgn lupa bawa balik sebotol dua utk kawan2 hehehe

Neeza Shahril said...

tempat neeza dibesarkan tu zino..
kan senang dapat duduk rumah besan... dapat makan best ;)

Kak Elle said...

takpe lah bermalam rumah besan lagi rapat tali perkenalan...

aNIe said...

Alhamdulillah dah selamat sampai...takpelah kalau terpaksa bermalam di rumah besan...mengeratkan silaturahim...

Arifah dah besar dah...comel sungguh...

lupekanje said...

kener cari besan merata tempat lah .... nanti senang cam zino nih...heheh

zino said...

siang tadi ronda2 dengan besan ke pengkelan kubur mem apa lagi soping la

suhaila-ab said...

alhamdullillah selamat sampai...ronda sampai lebam ok..pastu makan nasi kerabu n budu...heheh...ko wat sawan aku je...

Pok Li said...

Musim cuti ni memang sukar nak dapat hotel. Tapi kalau boleh nompang... nompang je la wagheh.

Zareda Norman said...

wah seronok lah tengok cucu baru... tahniah

A t i Q a h said...

MasyaAllah.. Malam tadi saya ada di Ketereh (Kg Pagut). Petang tadi baru balik semula ke KB. Berapa hari kat Kelantan? Huhu.

Nunn said...

cuti cuti malaysia ke bro

syareena said...

budu ketereh mmg femes hehe...

sya lupe nak bli, tp kat rembau ni pun melambak da.... huhu

naik BELON mesti x penat kan? best2

kcynodia said...

memang terasa nak makan budu pulak...

last, time study dulu...

skang ni, memang susah nak dapat...