Friday, June 5, 2009

nurul arifah diyana

seminggu ni kak long cuti.. dan seminggu ni juga mereka bersama kami.. makna nya seminggu ni dapat le bergurau senda dengan si Arifah...bila dah lama tak jumpa arifah macam takut je tengok kami.. hehe masuk hari ke tiga baru le nak senyum hehe.. baru le boleh dukung ke.. kalau tak tu angkat je mula melalak hehe

ni lah wajah berbaru arifah...
















cute kan ? hehe

24 comments:

lupekanje said...

comei nyer...
dah mula bejalan ke tu?

zino said...

baru pandai berdiri je... hehe

RahimSabah said...

Salam - Alahai comelnya cucu atok. Ini yang buek tak sabo nak balik kg ni. he he he

pB said...

salam


banyak iras sape nie??

Yunus Badawi said...

ala comelnya dia! lebih kurang baya Adamkan si Arifah ni?

zino said...

rahim
sabar tok sabar hehe

pB
along kata iras dia.. hehe

YB
agaknya lah kot..

Sasha said...

cute!! dah boleh berjalan ke?...

INTAN said...

hamoi......comei dan cute

zino said...

sasha
berdiri je .. hehe

intan
itu lah dia hehe

Kak Elle said...

cute nya dia tolong cubitkan sikit ye atok zino..hehe

ez said...

comelnye cucu atok...hehehe..

Ada Ayrissa said...

cute n sweet !!!

Zareda Norman said...

ambuii.. comel lotenyer.. dah pandai diri diri gitu yer...

^ez^ said...

waduh..comel nye cucu atok ni.hehehe..nak dukung la.hehehe

Neeza Shahril said...

cucu comel atok zino ni dah pandai berdiri??
cepatnyaaaa... lepas ni boleh la atok bawak jalan-jalan kan... ;)

zino said...

kakelle
belum cubit dah nangis hehe

ez
ramai yg kata macam abah dia.. hehe

ada
itu lah dia hehe

zar
kalau merangkak dah panjat tangga sume hehe

^ez^
nak bagi dia coool dulu baru boleh dukung kalau tak melalak sakan tu hehe

neeza
ronda2 naik lrt hehe

atty's said...

cute je ..hah..dah nak berjalan ye ..

Jard The Great said...

comel.. tp mcm tak reti berjalan lagi tu.. hehe

sakurasa 2 said...

mmmm hendsome

zino said...

atty
kalau di pegang baru boleh jalan hehe

jard
betul belum boleh jalan lagi tu..

sakura
pempuan tu.. hehe

adibah said...

comelnya.... kalau dah dapat kaki nanti.. bolehlah round2 satu rumah ye arifah :-)

noorlara said...

sikecil dah dapat kaki, oh hooo jenuh nak pantau tu...tapi takpe seronok ahhh

Princess Liyana said...

comelll...huhu..muah dr yana!;)

fizun said...

mke cam kita laaa!
cam kita kecik2..
ne d cam along..
=pp