Tuesday, June 23, 2009

not in the well... hehe

hari ni tak berapa sihat..
sejak semalam..
batuk2 dan selesema....
tekak pun rasa perit...

so sempat nak ziarah
kemana mana...

32 comments:

Pok Li said...

makan ubat bang...

sakurasa 2 said...

Take care ya bang he he he

lupekanje said...

sempat ke, tk sempat..?
tk aper la...kesihatan perlu dijaga...moga cepat sembuh.

dont stay in the well too long..ok..heheh..

ZARA 札拉 said...

jangan lupa makan ubat Uncle..

rehat2...

kcynodia said...

pegi klinik...pegi klinik...dengan cepat ok...

pB said...

Salam dan selamat pagi

pB said...

sekarang ni musim tak menentu , kejab hujan , kejab panas terik

nak nak pulak kat bandor besar , tahap habuk debu melebihi segala galanya

pB said...

cepat cepat lah ke klinik

~~Noly said...

mkn la ubat yer pacik..=)
jgn lupe senyum!

Mr PenyuBiru said...

ade pergi tempat² seperti mexico atau australia ke? hehe

mintak dijauhkan aaa..

semoga cepat sembuh!

Zareda Norman said...

zino

get well soon.. makana ubat tau

atty's said...

sama..ar tak sht..jugak..

Kak Elle said...

semoga cepat sembuh:)

ikan emas said...

Nanti kiter antarkan anggur ke,oren ke..

kalau p jumpa Dr jgn bgtau ada simpton2 HINI..nanti dr lari lak..

silversarina said...

Rehat2 ye, makan ubat dan tido supaya sembuh segera InsyaAllah.

Sasha said...

banyakkan berehat... moga cepat sembuh...

cikMilah said...

saya doa je semuga cepat sembuh ya. Dah ramai yg pesan psl ubat dan rehat tu...
Get well soon.

adibah said...

mudah2an cepat sembuh.

cikgu_math said...

semoga cepat sembuh..
CM pun kurang sihat...batuk nih!

erna said...

alahai.sory la ye.tak tau pulak tak sehat,kito sodap yo cito pasal makan tadi.patut la kato meleleh air lior,gupo e orang tak sehat,kok copek bagitau tadi,buleh poi antakan kek org tak sehat ni,bia copek elok ee.

su said...

byk2kan rehat dan mkn ubat yer..

zino said...

pokli
inshaAllah...

sakurasa
terima kasih..

lupekanje
batuk nampak dah reda selesema masih bertahan.. ada kaitan jerebu agaknya

zara
terima kasih..

keynodia
inshaallah..

pB
tak boleh stay outdoor.. bila dalam bangunan ok bila keluar je selsema datang balik..

noly
kena layan pelanggan dengan senyum hehe

penyubiru..
jelajah kawasan tempatan je.. hehe

zar
tq.. amin..

atty
jangan lupa makan ubat ya..

kak elle
tq amin..

ikan emas
hantar le cepat hehe

silversarina
ahlamdullilah.. batuk dah rasa ok selsema je yg masih bertahan..

sasha
tq amin..

cil milah
terima kasih..

adibah
amin..

cikgu math
semuga cikgu cepat sembuh ..

erna
maso sihat pun boleh anta .. berselero nak makan nanti hehe

su
thanks u..

yginsaf4 said...

ada along nk datang umah teww abg zino.. ehehe, get well soon

maklang said...

keluar dari tak well tu cepat2..

* well tu perigi tau! he..he..he..

ez said...

bykan rehat n minum air jarang byk2..moga cepat sembuh..

++iezza_fizah++ said...

salam knal..he2...ye..same2.. (^_^)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

get well soon

Yunus Badawi said...

Semoga zino cepat sembuh. Hari ni tak pergi kerja lah?

tintaHati said...

Kena gi periksa ni....skrg mcm2 penyakit sukar dijangka....semoga kembali segar bugar seperti selalu....

RahimSabah said...

Salam - Bawak2 lah jumpo doktor , skrg mcm mcm selsema yg ada. Takut yokan , nak tawa an air pinang , x yang ghoti lai , dah hampir pupus dh amalan tu , jadi jg di biarkan ianya molarat . Ok bro.

Masy said...

take care abah ~

Dee said...

not in the well..ingatkan zino dlm perigi..not well ye..take care ok..