Saturday, April 18, 2009

charlie's angles... hehe



petang tadi berlaku pertemuan bloggers... bila dapat senarai dari ummi365 terkedu sekejap.. macam mana zino nak pegi ni.. yang akan hadir semua nya makcik makcik blogger je.. so kena lah pujuk mem utk ikut sama.. dan dia pulak kena pujuk adik dia datang menjaga MIL.. fizah juga kena balik tusyen dengan kawan .. kalau tak melepas lagi zino jawabnya..

nasib baik juga , nong dan tulipurple ada escod ada lah juga geng zino nak berbual.. kalau tak kena lah berbual dengan hazwan dan aeez hehe.. zino tengok makcik blogger have a very good time ..macam tempat tu mereka yg punya hehe.. dan zino tak berkesempatan..(sogan) nak berkenalan dengan semua blogger yg hadir.. nak berbual dengan kak elle pun tak sempat.. blogger lain dah book hehe.. dan ada blogger yg zino tak pernah masuk lagi blog mereka.. nak kena cari le lepas ni..

tempat pertemuan tu ok lah.. tapi tak boleh datang selalu.. adik pulak asyik nak oder je.. kalau selalu kempis le poket hehe.. makanan memang sodap.. tapi tak sempat nak tangkap gambar asyik borak dengan dua escod tu hehe.. banyak nya cenderahati bertukar tangan .. zino terima je hehe..

esok jom serbu ke pamiran buku di PWTC..

41 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

wah!!

meriahnya!!

adibah said...

zino jadi duri di kalangan mawar ye? hehehe

silversarina said...

Sportinglah zino, walaupun hero dewasa sorang je , masih sanggup bersama memeriahkan gathering makcik bloggers .... member lama saya, Nurazzah juga hadir sama, ni yang sedih sebab tak dapat hadir .

zino said...

zara
makcik2 tu bila berjumpa memang meriah hehe

adibah
demi utk memriahkan majlis hehe

silversarina
kalau mem tak ikut kena fikir banyak kali nak pegi ke tak hehe

Neeza Shahril said...

thorn among the roses tuuuuu....
nasib baik thorn tu ada geng nak borak..
kalau tidak, kena 'cabut' la thorn tu
sebab janggal nak cerita hal makcik makcik heheee..

♥miss zaza♥ said...

wahhhh
maintain macho dikelilingi bunga2 ;)

joegrimjow said...

jom jom
tp xdapt join

Ummi365 said...

amboi.. awal2 dah update... apa2 pun semua makcik2 dan pakcik sporting.. love you all..

zino siap pakai baju merah lagi tu..

nanti ummi kirimkan hadiah, semalam tak sempat nak siapkan.

zino said...

neeza
kalau tak ada geng kena lah duduk kat luar hehe..

zaza
haha..

joegrimjow
kami pasti akan memborong..

ummi365
banyak lagi hadiah ke? hehe

lupekanje said...

uiihh..seekor jer la kumbang yang dikerumuni bunga2 yer...ehhh...tebalik..mana blh bunga kerumun kumbang..heheh..

Mamamanja said...

bestnya...

Nong said...

Wah... laju nye update. Kita orang baru je sampai rumah. Tadi siap rayau2 kejap...he he...

zino said...

lupekanje..
tak boleh ke? hehe

mamamanja
makcik2 tu memang best hehe

Nong
nak tunggu posting nong pulak.. mesti panjang cerita dia kan.. hehe

Zareda Norman said...

wahh zino.. konsep merah kali ni.. semua blogger tersohor berkumpul ni.. meriah!

bEEdLE d' bARd said...

ala xde kesempatan la nak pergi pesta buku tahun nie..sedihnye..

zino said...

zar
kalau tak pakai merah dia org tak kasi masuk kot hehe

zino said...

beedle
kenapa.. tak pe tahun depan ada lagi.. inshaallah..

intan.dayana said...

tidak mengajak pOn..sObsOb..

nurazzah8 said...

Salam Zino,

Nampaknya Zino lah yang pertama up post ini ya..meriah betulkan tadi, macam Marche tu kita yang punya...hehehe...
Sporting betul mem Zino....

Anyway...selamat berkenalan...

yginsaf.com said...

abg zino teww.. charlie's angels vukann kerr 3 oghang anak dara.. nih dah macam persatuan ibu ibu tunggal .. ekeke, me gurau2 one uoolsss..

zino said...

intan
kena tanya penganjur hehe

en.me
zino tak campur.. en.me jawab sendiri.. hehe

al-hussaini said...

wajiblah best pertemuan ni kan...

cerita pasal apa?
nak tau gak...

zino said...

al-hussaini
itu kena tunggu makcik blogger tulis mereka yg ada banyak cerita hehe

tulipurple said...

tak dapek den nak nolong eh...riuh sekampung makcik2 tu kan...hehe,pakcik yg sorang tu gak ctrl macho...nice meeting u bro,mem pun sporting.

tintaHati said...

wahhh seronoknya...takat ni sy cuba sempat berkanalan dgn 2 org blogger sahaja...

MOKCIK AZWA said...

nasib baik mem sporting hehehe...klu tak pakcik bual dengan hazwan ngan aez ajer ler ek...hahahaha

zino said...

tulipurple
kami kat hujung tu pun seronok berbual hehe

tintahati
nanti bertambah le kenalan siber dia tu..

azwa
atau asyik makan2 je.. hehe

cikMilah said...

masa mula sampai, dah nampak Zino kat luar tu..cakap ngan Suhaila, yang tu agaknya Zino, tapi tak berani tegur sbb ni pun first tiem kita tegur Zino kat blog... hehehe.
Mem was so sporting...nice knowing all of you...
Kalau mai Penang, bagi tau na....

zino said...

salam kenal cikmilah..

nak tau zino pun cakap perkara yg sama dengan mem.. agaknya yg baju hitam berdua tu siap bawa beg tu. geng yg nak jumpa kot hehe.. tapi zino tak boleh nak agak sape lah.. sebab ramai dalam senarai tu pun zino tak kenal..dan tak jumpa blog dia lagi hehe..

coklat tu memang sedap hehe

maklang said...

seronok betul...kat mana2 pergi cerita yang sama...

su said...

meriah nampak!

Kak Ezza@makcik Blogger said...

sabtu lepas tak sempat nak berkenal...maklum lah banyak sangat nak bercakap....apa pun selamat berkenal ....

Kak Elle said...

saya terkilan sebab zino tak berbual ngan saya ...*merajuk* ni ...hehe

apa2 pun terima kasih jerena sudi dtg juga walaupun semua nya makcik bloggers ...tapi akhir nya ada juga teman berbual kan?

pB said...

memang meriah ......

seronok ....

kak aishah memang sproting .....


TT kita , apa citer??

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronok tu.. jumpa rakan blogger

aNIe said...

Yelah zino...sesi berbual ngan zino terhad sungguh...anie langsung tak dpt berbual lagik...maklumlah zino tu pemalu biarpun pernah jumpa masa majlis kahwin dulu...seb baik ada mem...dpt jugak berbual ngan mem...heheheh

zino said...

maklang
lapuran dia org lagi lengkap kan hehe

su
memang meriah.. macam tempat tu dia org punya hehe

kak ezza
lain kali bagi gilir2 cakap hehe

kak elle
itulah.. nak buat macam mana makcik blogger tu tak kasi can langsung hehe

pB
TT tunggu orang pucung jemput la kot hehe

cutemiut
lain kali joint le sekaki..

aNie
cuba lain kali hehe

Dee said...

wah2..senyap2 je ni..ni yg jeles ni..kehkehkeh..

zino said...

Dee
lain kali boleh joint hehe

Mr PenyuBiru said...

ini ke gathering yg kat de curve tu. kat restoren mane ni?

PerantauSepi1306 said...

sekali sekala kumbang di taman bunga kembang mewangi.. pesalahnye.. ekekekekek.. rodah yo bro