Sunday, April 26, 2009

Dari Kota Damansara ke...


pindah dari tkt 2 kat sini.. ke


tkt 2 kat sini pulak... Putrajaya..


ada taman permainan... ciput je..


hazwan datang utk meresmikan nya.. hehe.

Angah dah selamat pindah ke Putrajaya... tak sangka banyak juga barang.. penuh satu lori... quaters ni macam baru siap... hari ni je ada beberapa keluarga lagi pindah.. angah kata block ni Mac baru mula di duduki.. rasa nya macam lebih dekat dari BTR... ok lah loteh lagi ni.. hehe.

42 comments:

Kak Elle said...

kenape tak amek tingkat yg lebih tinggi mesti best kalau di atas...

saya kenal tee shirt Hazwan pakai...hahaa

muat ke lori Hazwan membawa barang2 tu semua nya?

♥miss zaza♥ said...

ohhh
angah la yg nak pindah tu
semoga semua selamat

alahai
si hazwan
kemain rasmi buai ;P

zino said...

kak elle
tak boleh nak pilih.. hehe.. baju tu dah dua kali hazwan pakai hehe

zino said...

zaza
sampai merajuk nak main buai tengah panas tu hehe

adibah said...

Bestnya rumah baru... :-)

arsaili said...

salam..tak suka nya berpindah randah ni..memang memenatkan

al-hussaini said...

jangan lupa...azan dan bacaan quran dikumandangkan sekali k...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehe..

angah dah pindah?

amboi..sukanya adik main~

tintaHati said...

nasib baik tingkat 2 saja...kalo lif rosak xsemput :)

Chekgu BaniHassim said...

putrajaya kan aman damai...
oke la tu...
selamat berpindah tmpt baru...

INTAN said...

x best betoi klu pindah umah kan....byk keje nk kena buat...

Ajzie said...

selamat berpindah buat anakanda.

sakurasa 2 said...

zino
dah jadi orang putrajaya ke?

Nong said...

Tingkat 2 tu ok lah... Boleh naik tangga kalau lif rosak. Kalau tingkat 22, tido dalam kereta je lah... he he..

aNIe said...

Angah yang berpindah rupanya...at least lebih dekat dengan zino sekeluarga...

Seb baik tingkat dua...kalau mcm kata kak nong...kalau tingkat 22 lift rosak memang kene tidor dlm kereta...hehehe

zino said...

adibah
supaya best utk angah berdua...

arsaili
betul tu... nasib baik ramai yg bantu

al-husaaini
terima kasih atas ingatan..

zara
adik tu pantang jumpa taman permainan..

tintahati
betul juga tu.. hehe

cikgu banihashim
terima kasih cikgu..

intan
nak mengemas nanti sati hal

ajzie
terima kasih

sakura
lepas ni lebih kerap zino akan ke putrajaya

nong
boleh lencong ke BTR hehe

anie
ikut serdang sana rasa dekat je..

Aleeya said...

zino akn selalu ke putarrrjaya le ekk, meh le menyinggahh, dpt gak jumpa hazwan :))

zino said...

Aleeya
kat presint berapa mana tau boleh pekene teh tarik ke hehe

yginsaf.com said...

sempat lagikk tunggu giliran si hazwan berpindah randah fulakkks nantii kann abang zino.. ahaks

Ada Ayrissa said...

rindunyaaa ptrajayaaa...huhu

MULAN said...

ya betol.. tak yah la tinggi sangat.. takut lif sakit nanti..

Masy said...

sonoknye.. tak merasa dok sane lg hehe

Zareda Norman said...

selamat jadi warga putrajaya buat angah..

dapat masuk gomen ker si angah ni?

MOKCIK AZWA said...

adoii tingginyerr..sib baik dapat tingkat 2...tengok tingkat atas tu sayuppp jer...mesti gayat hehehe

angah posting kat opis mana tu??

Mak Su said...

ciput jer taman nyer?

sya said...

Hazwan lak yg excited ek

tulipurple said...

bro..kalu nk pe putrajy potong ikut umah sy lg dokek,tol pun tarak..meh la singgah umah sy...kita wat cekodok cicah sambal yo..hehe

silversarina said...

Selamat mengemas barang2 ye angah , selalulah zino ke putrajaya nanti :)

pB said...

makin jauh ker atau makin dekat??

Mamamanja said...

umah kat p/jaya besor.. best

Neeza Shahril said...

ooo.. Angah ke yang pindah..
lepas ni selalu la zino ke putrajaya kan..
sebab hazwan nak main buai hehe..

lupekanje said...

macam belakang umah acik yo...Presint 14 kan........??????
Komfem....!! Unit yang baru siap...siang malam pekerja Indon , Nepal menyiapkannya....acik jadik saksi...hehhe...
kat situ kalau tk silap ada gelanggang futsal....heheh..

zino said...

en.me
inshaAllah..

ada
banyak kenangan tu hehe

mulan
elok juga dapat tkt2 je hehe

masy
kena cari calon putrajaya le hehe

zar
kak ngah nya yg kojo gomen hehe

azwa
kak ngah nya yg gomen tu hehe

maksu
cukup syarat je kot hehe

sya
hazwan tu memang macam tu sampai merajuk bila tak kasi main hehe

tulipurple
ikut mana tu nak juga tau.. save sikit.. hehe

silversarina
sekarang pun selalu ke sana bila ada meeting.. lepas ni lagi kerap la jawab nya..

Pb
makin dekat...

mamamanja
ok lah..

neeza
itu yg hazwan suka tak masuk rumah pun tak pe. hehe

lupekanje..'
betul ke apasal tak cakap boleh zino minta tolong angkat barang.. hehe

lain kali boleh le jumpa kat taman tu hehe..

lupekanje said...

wah wahh...jumpa di taman bunga....bahaya tu .hahaha.. err..taman permainan itu..
Seronok duk sini...don wori...
angah selamat kat sini...sebolah mydin, tk jauh dari alamanda... sekolah dekat...klinik dekat...jem pun tk teruk kat sini...nanti klu acik jumpa dia, acik tegur la..jgn dia tekajuit pulak..hehhe..

zino said...

jumpo kek buaian yg hazwan main tu jo hehe

Adry said...

kalau budak budak mesti slalu nak main buaian... hehehe

Nunn said...

lotih pindah umah ni tapi pepepon selamat duduk umah baru

© Opah De said...

Nasib baik tingkat dua. Fuh... jenuh nak panjat tangga kalau tinggi. Ha ha ha. Bukan main lagi Hazwan merasmikan. Dah orang lain malu-malu, ya tak Hazwan?

zino said...

adry
sejak sampai sebut nak main.. tapi tak kena layan hehe..

nunn
apa kabar lama tak nampak? bayang..

opah
berjiran pulak dengan lupekanje hehe

~~Noli said...

owhh..patut cam kenal blok gitu..sm tmpat upanye..gheh!!

zino said...

noli
noli pun duduk situ ke... lagi sorang jiran angah.. hehe

PerantauSepi1306 said...

wahhh anak bro dok kat putrajaya lak ye.. best aaa leh gi lepak2 taman botani bila gi melawat dia... hehehe precinct 14 ke quarters ni?